معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از جمع آوری 900 میلیون 58 هزار ریال کمک نقدی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور و همراهی بی وقفه 400 نفر روز از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر قم در روزهای پس از وقوع زلزله در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، امیر حسین علیمردانی با اعلام مطلب فوق، اظهار کرد: در روز های پس از وقوع زلزله در غرب کشور، مردم نوعدوست استان با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به صندوق ها و پایگاه های جمعیت هلال احمر، ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان، همدلی سخاوتمندانه خود را با اهدای کمک به نمایش گذاشتند.
وی با تقدیر از همت و تلاش های بی دریغ داوطلبان در این ایام، تصریح کرد: در این مدت، 400 نفر روز نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در پایگاه های جمع آوری هدایایی غیر نقدی و پای صندوق ها، ضمن مشارکت در بسته بندی و تفکیک اقلام و اجناس اهدایی مردم، بی وقفه اقدام به خدمت رسانی کردند.
علیمردانی با اشاره به تاکید مسئولین ارشد کشوری بر ساماندهی در جمع آوری کمک های اهدایی مردم به جمعیت هلال احمر گفت: مردم برای حفظ کرامت زلزله زدگان اجناس و اقلام اهدایی نو را فقط به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر برای انتقال به مناطق آسیب دیده از زلزله تحویل دهند.
وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد و با توجه به اهمیت تامین نیاز زلزله زدگان در درازمدت اولویت در اهدای کمک های نقدی است، افزود: مردم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب99999 نزد کلیه بانکها و یا شماره کارت 6104327770064606 نزد بانک ملت بنام جمعیت هلال احمر واریز نمایند، و یا با شماره حساب های 702070 و 800300 نزد بانک ملی و همچنین شماره گیری از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #724* در جمع آوری کمک ها نقدی سهیم شوند.
وی با تاکید بر اینکه مردم شریف استان قم می توانند برای اهدای کمک های غیرنقدی خود به جمعیت هلال احمر، واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه 7 و یا ساختمان های دیگر جمعیت مراجعه نمایند، بیان کرد: ملزومات مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه پتوی نو، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیرخشک و وسایل بهداشتی نوزاد وسایر موارد از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به شمار می رود، که مردم نوعدوست می توانند با مراجعه به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر این اقلام را تحویل دهند.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
درجریان این زلزله 12 هزار واحد مسکونی دراستان کرمانشاه به کلی تخریب و بیش از 15هزار واحد دیگر نیز آسیب دیده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =