مدیر کل آموزش و پرورش: فرهنگیان در مواجهه با حوادث غیر قابل پیش بینی بسیار خطر پذیرند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نقش حمایتی بیمه ها در مواقع بحرانی گفت: به منظور حمایت مادی و معنوی از فرهنگیان تلاش شده تا چتر حمایتی بیمه ها گسترده تر شده و مواردی مانند بیمه آتش سوزی منازل فرهنگیان و بیمه مسئولیت مدنی مدیران هم با این رویکرد در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند افزود: فرهنگیان در مواجهه با حوادث غیر قابل پیش بینی بسیار خطر پذیرند و نمی توانند آسیب های این حوادث را جبران کنند.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های به عمل آمده با شرکت های بیمه مقرر شده تا در برابر کسر مبلغ 240هزار ریال از حقوق همکاران فرهنگی به صورت اقساط 12ماهه منازل آنها در برابر حادثه آتش سوزی تا سقف 250میلیون ریال بیمه شود.

دریکوند در ادامه به بیمه مسئولیت مدنی مدیران اشاره کرد و افزود: در برخی موارد حوادثی در مدارس رخ می دهد که طبق قانون مشکلاتی را متوجه مدیران می کند و پوشش بیمه مسئولیت مدنی به صورت بی نام و تا سقف بیمه کامل حتی در ماههای حرام می تواند دغدغه مدیران را در حوادث غیر قابل پیش بینی برطرف کند.

وی در ادامه تاکید کرد: این بیمه نامه ها به منظور حمایت از همکاران فرهنگی منعقد شده و هیچ گونه اجباری در انعقاد آنها وجود ندارد و همکارانی که تمایل به انعقاد این بیمه ها ندارند می توانند مکتوب به اداره منطقه یا شهرستان خود اعلام نمایند تا نام آنها از لیست مربوطه حذف شود.

دریکوند در پایان سخنان خود تاکید کرد : عقل سلیم حکم می کند تا انسان برای حوادث غیر قابل پیش بینی برنامه ریزی کند و پوشش بیمه ای نوعی تضمین در برابر روزهای سخت است که می تواند یارو مددکار انسان های درمانده باشد.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =