با حضور نماینده مردم‌ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی مجمع عمومی عادی شرکت خدماتی شهرک صنعتی مامونیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین،در این جلسه که امام جمعه، فرماندار و برخی مسوولان شهرستان زرندیه حضور داشتند، مصطفی آمره مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به حرکت رو به رشد وضعیت زیر ساختها در این شهرک گفت:واحدهای صنعتی با پرداخت بموقع هزینه های شارژ و آب بها و مطالبه خواسته های قانونی خود از هیئت مدیره شرکت در بهبود وضعیت شهرک سهیم باشند.
وی افزود: تشکیل کار گروه های تخصصی در حوزه های فضای سبز ، ایمنی بهداشت محیط ، عمرانی ،مالی و تیم مشاوره به شرکت خدماتی در افزایش خدمات رسانی به واحد های مستقر در این منطقه بسیار موثر است.
در ادامه جلسه منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس شورای اسلانی ضمن تشکر از عملکرد مناسب مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی پیشرفت شهرستان را بدلیل همدلی و متحد بودن مسئولین استان و شهرستان عنوان کرد.
وی اضافه کرد: بهره وری و مدیریت صحیح برای واحدهای صنعتی این شهرک امری ضروری است که همه مدیران واحد های تولیدی مستقر در شهرک برای تحقق کامل آن می بایست تلاش جدی کنند.
وی در ادامه فعال بودن بیشتر واحدهای این شهرک رابه سبب حمایت همه جانبه شرکت شهرکها در زمینه های آموزشی و بهره گیری از علوم به روز در تولید عنوان کرد.
همچنین در این جلسه جعفر نخستین فرماندار شهرستان زرندیه نیز گفت: ارزیابی های صورت گرفته در راستای جذب سرمایه گذاری های صورت گرفته نشان از عملکرد مناسب شرکت شهرکهای است.
گفتنی در این جلسه بند های حسابرسی بررسی و به تایید رسید.
همچنین بعد از جلسه شرکت کنندگان در این مجمع بازدیدی از شرکت کابل سینا مستقر در شهرک صنعتی مامونیه داشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =