هافبک میانی آبی‌ها می‌گوید:«جایزه‌ای که گرفتم شخصی نیست،برای استقلال است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امید نورافکن تشنه بازی کردن است.آنقدر که در روز بازی با نفت آبادان با وجودی که می دانست محروم است اما پیراهن و شورت ورزشی پوشیده بود و کنار زمین ایستاده بود،آن هم به این دلیل که گفته بودند هر لحظه ممکن است حکم بشکند و دستوری از تهران برسد که محرومیت ها لغو شده است!با این حال این اتفاق روز گذشته افتاد تا سه بازیکن استقلال مشکلی برای باز کردن نداشته باشند.

روز گذشته سرانجام محرومیت شما بخشیده شد.
به گوشم رسید که خبر را اعلام کرده اند.با این حال من و بقیه بچه ها بازیکن تیم هستیم و در چیزهایی که مربوط به ما نیست دخالت نمی کنیم.ما هم سرباز تیم ملی هستیم و هم سرباز استقلال.اتفاقی هم که افتاده واقعا ارتباط زیادی به ما ندارد.

با این شرایط روز جمعه مقابل استقلال خوزستان به میدان می روی؟
هر اتفاقی ممکن است بیفتد. باز هم می گویم که این موضوع مربوط به باشگاه است.بازیکنان در این موضوع کم کاری انجام ندادند و ما تنها تابع باشگاه بودیم.امیدوارم این هفته این دوری به پایان برسد و در خدمت تیم باشیم.اگر سرمربی تیم صلاح بداند با کمال میل در خدمت استقلال خواهم بود.

نظرت درباره هفته اول چیست؟تا به حال سابقه نداشته استقلال لیگ را با شکست شروع کند.
در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد.شما خودتان هم دیدید که با یک لشکر مصدوم و محروم راهی آبادان شدیم.نباید همین طور ساده به قضیه نگاه کرد.سال قبل هم اتفاقات زیادی افتاد اما در نهایت چه شد؟باور کنید اگر لیگ چند هفته بیشتر ادامه داشت حتی ممکن بود قهرمان هم شویم.امسال هم بدشانسی آوردیم که این نتیجه در آبادان رقم خورد.امیدوارم اتفاق های خوبی برای استقلال در هفته های آتی بیفتد.

این هفته مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی بازی می کنید.قرار است هواداران تان هم بیایند.
بازی هفته اول تمام شده و در هفته دوم با کمک تماشاگران به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. تمرینات را مرتب و با برنامه پیگیری کردیم و امیدوارم شرایط برای کسب سه امتیاز با حضور هواداران فراهم شود.به هر حال هم هواداران و هم خود ما تشنه پیروزی هستیم و امیدوارم این اتفاق در روز جمعه بیفتد.

خیلی ها بر این عقیده هستند که استقلال این فصل خیلی حاشیه دارد.نظر خودت چیست؟
نظر آنها محترم است اما سال قبل هم از این حرف ها می زدند.در نهایت چه شد؟فکر می کنم بیان این حرف ها برای این است که تیم را به حاشیه ببرند اگر نه استقلال تیم بزرگی است و کادر فنی بزرگی هم دارد.کادری که به خوبی می توانند حاشیه ها را جمع و جور کنند.

امید نورافکن امسال به عنوان پدیده لیگ شانزدهم انتخاب شد.
واقعا از این موضوع خوشحال هستم و از همه افرادی که به من رای دادند، تشکر می کنم. فصل گذشته برای موفقیت استقلال تلاش کردیم و امیدوارم در فصل جاری نیز بتوانیم با عملکرد خوب همه بازیکنان نتایج بهتری بگیریم. من همه تلاشم را می کنم تا در فصل جاری بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

خیلی ها می گفتند حق بازیکنان دیگری هم بود که به این عنوان برسند.مثل فرشید اسماعیلی.
اهل تعارف کردن نیستم و واضح می گویم عناوین شخصی برای من مهم است  و تلاش می کنم که فصل آینده عناوین بهتری را کسب کنم اما در این مسیر موفقیت استقلال مهم تر است. امیدوارم ادامه مسیر من در فوتبال با کسب عناوین مختلف تیمی و انفرادی همراه باشد.جایزه ای که من گرفته ام برای باشگاه است.واقعا جای فرشید و حتی سید مهدی رحمتی هم در بین نفراتی که جایزه گرفتند خالی بود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =