پنج‌شنبه هفته جاری، پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود در حالی که دو هافبک دفاعی فیکس و ثابت خود را در اختیار ندارد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: محسن ربیع‌خواه و کمال کامیابی‌نیا در دیدار قبلی تیم خود برابر سیاه‌جامگان مشهد سه کارته و محروم شدند تا بازی این هفته مقابل تیم تبریزی را از دست بدهند. دیروز و دقایقی قبل از آغاز تمرین پرسپولیسی‌ها با محسن ربیع‌خواه، هافبک مؤثر و متواضع سرخپوشان، صحبت کردیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

چرا تو و کمال همزمان سه کارته شدید؟
قبل از هر چیز جا دارد درگذشت عزیزان دریانورد ایرانی در حادثه کشتی سانچی را به بازماندگان و مردم ایران تسلیت بگویم. واقعاً از دیدن صحنه‌های سوختن این کشتی و اشک‌های خانواده‌های داغ‌دار آنان متأثر و ناراحت شدم. امیدوارم خداوند به بازماندگان صبر و تحمل کافی برای کنار آمدن با این مصیبت را بدهد. اما در جواب سؤال شما باید بگویم در پست هافبک دفاعی اگر کارت زرد نگیری عجیب است!

جداً؟!
بله، هافبک دفاعی باید بیشترین درگیری‌ها را در میانه میدان برای توپ‌ربایی یا جلوگیری از حمله حریف و... داشته باشد. طبیعی است این برخوردهای فیزیکی پیش بیاید که همراه با کارت زرد است. این که من و کمال کامیابی‌نیا همزمان کارت زرد گرفتیم هم اتفاقی بود.

پرسپولیس در غیاب ۲ هافبک دفاعی فیکس خود ضرر نمی‌کند؟
پرسپولیس قائم به شخص نیست. مطمئن هستم کادر فنی تدبیر خوبی اتخاذ کرده و با یک نمایش خوب، هواداران را خوشحال خواهد کرد. حداقل جای خالی من یکی پر می‌شود. شک نکنید بچه‌ها جای خالی ما را پر می‌کنند.

بازی با گسترش فولاد تبریز را چطور ارزیابی می‌کنی؟
در لیگ ۱۶ تیمی، هیچ مسابقه‌ای راحت نیست. همه تیم‌ها با قدرت وارد زمین می‌شوند، مضاف بر اینکه این بازی از شبکه سراسری پخش مستقیم می‌شود. اصولاً همه تیم‌ها و بازیکنان در جدال برابر پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردارند. با این حال ما حمایت هواداران و تماشاگران پرسپولیس را در استادیوم آزادی بالای سر خود احساس می‌کنیم و ان‌شاءالله برنده می‌شویم.

خودت هم به استادیوم آزادی می‌روی؟
من محروم هستم اما اگر کار خاصی نداشته باشم احتمالاً به استادیوم آزادی می‌روم که کنار تماشاگران پرسپولیس از تیم محبوبم حمایت کنم.

احمد نوراللهی هم پس از پشت سر گذاشتن دوران آموزشی و گرفتن کارت پایان‌خدمت سربازی به تمرینات برگشت. چه احساسی داری؟
فوق‌العاده خوشحال هستم. احمد نوراللهی پسر باشخصیت و در عین حال فوتبالیست قابلی است. او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

مثل اینکه کلی هم سر به سرش گذاشتید؟!
به هر حال گفتم که احمد پسر خوبی است و همه بچه‌ها دوستش دارند. همه از دیدن مجدد او سر تمرینات خوشحال بودند.

آیا می‌تواند از همین هفته برای پرسپولیس بازی کند؟
این سؤالات را باید از آقای برانکو بپرسید. جواب دادن به این پرسش در حیطه وظایف من نیست.

اسم برانکو آمد. احتمالاً یکی از خوشحال‌ترین پرسپولیسی‌ها به خاطر تمدید قرارداد برانکو تو باشی. این‌طور نیست؟
همه پرسپولیسی‌ها بابت تمدید این مربی بزرگ، با دانش و موفق خوشحال هستند.

ولی به هر حال تو باید ویژه‌تر خوشحال باشی. هرچه نباشد شاگرد مورد علاقه برانکو محسوب می‌شوی.
آقای برانکو یک مربی جنتلمن و باشخصیت است. افتخار می‌کنم شاگرد ایشان هستم اما آقای برانکو همه را به یک چشم نگاه می‌کند و این طور نیست که من یا یکی دیگر شاگرد خاص یا ویژه باشیم. فقط باید ببخشید من رسیدم به محل تمرین و باید...

خواهش می‌کنیم. ان‌شاءالله موفق باشی.
سپاسگزارم. خدانگهدار.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =