مهر به نقل از سخنگوی دولت از تمهیدات ویژه دولت برای مبارزه با گرانی در آستانه سال نو خبر داد و نوشت: رئیس جمهور به وزرای صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برای تامین میوه شب عید ماموریت ویژه داده است.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد تمهیدات لازم برای مبارزه با گرانی در آستانه سال نو گفت: تنظیم بازار همیشه جزء وظایف مهم و اصلی وزارت بازرگانی بوده است اما بعد از ادغام وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت بازرگانی این مسئله مغفول ماند.

وی افزود: دولت در آغاز دوره دوازدهم در لایحه ای که به مجلس داد برای احیاء وزارت بازرگانی اقدام کرد تا این وظیفه با جدیت دنبال شود.

نوبخت ادامه داد: رئیس جمهور به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت ماموریت داده تا برای ذخیره سازی میوه به حد کفایت برای ایام نوروز اقدام کنند، سازمان برنامه بودجه هم موظف شده که از این مسئله حمایت مالی داشته باشد تا مردم و کشاورزان رضایت داشته باشند و ایام نوروز خوبی را سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از الان در حال تمهیدات مقدماتی برای ذخیره میوه ایام نوروز هستیم.

سخنگوی دولت درباره جلسه امروز هیئت وزرا نیز گفت: امروز عمده دستور جلسه در خصوص بیمه ایثارگران بود، با توجه به اینکه بیمه پایه و تکمیلی ایثارگران در بنیاد شهید تجمیع شده قرار شد برای بیمه پایه این عزیزان اقدام لازم صورت گیرد تا از امکانات رفاهی برخوردار شوند.

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    1 0
    شما فکر می کیند این وزیر کشاورزی توان کنترل دارد می گذارد لحظه اخر قیمت ها که حسابی کشید بالا بعد دو تا وعده الکی می دهد این را بگذار دم عید پخش کن
  • بدون نام ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    0 0
    هر وقت دولت خواسته كاري بكنه كه ارزاني بشه بدتر همان موقع همه چي گرانتر شده از دولت خواهشمنديم تجديد نظر كنن
  • بی نام GB ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    0 0
    عید واشتغال پیش کش خودتون کاری به حاملها نداشته باشید که مانمیدیم