ایلنا نوشت: جانشین اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ تصادف فوتی روز گذشته بزرگراه شهید بابایی را تشریح کرد.

سرهنگ ۲ احسان مومنی جانشین اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در تحلیل کارشناسی تصادف فوتی روز گذشته بزرگراه شهید بابایی اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز گذشته در پی تصادف یک دستگاه سواری پراید در بزرگراه شهید بابایی مسیر شرق به غرب، یکدستگاه جرثقیل برای جابجایی و امداد رسانی به محل اعزام شد که در حین عملیات حمل خودرو یکدستگاه سواری سمند که در همان مسیر در حرکت بوده با قسمت عقب سواری پراید برخورد کرد.

وی افزود: این ضربه باعث پرتاب شدن پراید به سمت جلو و برخورد با راننده جرثقیل (که به صورت پیاده مابین پراید و جرثقیل ایستاده بود) برخورد کرد و در اثر شدت ضربه وارده متاسفانه راننده جرثقیل فوت می‌کند.

سرهنگ مومنی اضافه کرد: با بررسی از صحنه تصادف از سوی سواری سمند هیچ گونه آثار انعکاسی و خط ترمز مشاهده نشد که دلیل بر عدم توجه به جلو و رانندگی راننده سمند بوده است.

وی در خاتمه گفت: توصیه پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان این است که از هرگونه اقدامی که باعث حواس پرتی در هنگام رانندگی می‌شود از جمله خوردن و آشامیدن، استفاده از تلفن همراه، استعمال دخانیات، صحبت و شوخی با سرنشینان و... جدا خودداری كنند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری در سطح شهر نباشیم.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    1 0
    سرهنگ مومنی جان در جریان نیستن سمند ای بی اس هست و خط ترمز نداره؟