فراخوان ششمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ششمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج با انتشار فراخوان  این دوره رسما کار خود را آغاز کرد.

مدیر اجرایی این دوسالانه گفت: خوشبختانه این دوره نیز نگاه کاملا حرفه‌ای به این دوسالانه وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با همکاری همه‌ی علاقه‌مندان، این دوره  را نیز با بهترین کیفیت برگزار کنیم.

محمد بادپر با اشاره به اینکه این دوسالانه از سال 1386  تا کنون در حال برگزاری است افزود: این دوره نیز مانند دوره‎های قبل؛ «کارگاه داستان باران»، «انجمن اهل قلم شهرستان جهرم» با همکاری «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس» و «اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم» و مجموعه‌ی مدیریتی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

بادپر اضافه کرد: موضوع جشنواره نارنج آزاد می‌باشد و هر شخص در سراسر دنیا می‌تواند تا آخر شهریورماه دو اثر که حداکثر 4000 کلمه باشد از طریق ایمیل جشنواره به نشانی dastannaranj@gmail.com و یا از قسمت ارسال اثر سایت رسمی جشنواره به آدرس www.naranj.org ارسال کند.

وی اضافه کرد: متن کامل فراخوان در سایت جشنواره موجود می‌باشد و علاقه‌مندان لازم است ابتدا متن فراخوان را به دقت مطالعه و سپس نسبت به ارسال اثر اقدام کنند.

بادپر با اشاره به اینکه همه‌ی فارسی‌زبانان دنیا می‌توانند در این دوسالانه شرکت کنند یادآور شد: اختتامیه این دوسالانه در آذرماه برگزار خواهد شد.

داوری پنج دوره‌ی گذشته این جایزه ادبی را چهره‌های شاخص ادبیات داستانی ایران نظیر؛ ابوتراب خسروی، محمد کشاورز، احمد اکبر‌پور، حسن محمودی، احمد آرام، عباس عبدی، بها‌الدین مرشدی، ندا کاووسی‌فر و غلامحسین دهقان، بابک طیبی انجام داده‌اند.

57241

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =