بهرام رادان به جمع بازیگران پروژه «سی» همایون شجریان پیوست تا در فرصت باقی مانده تا اجرا در کنار مهدی پاکدل، سحر دولتشاهی به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام رادان بازیگر سینما به پروژه «سی» پیوست تا در این پروژه که اثری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، همکاری کند.

بهرام رادان از چند روز قبل تمرین‌های فشرده خود را زیرنظر علی‌اصغر دشتی کارگردان بخش نمایش پروژه آغاز کرده است و خود را برای ایفای نقش زال آماده می‌کند. او قرار است در کنار هنرمندانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان ایفای نقش کند.

پروژه «سی» در حال حاضر آخرین روزهای تمرین خود را پشت سر می‌گذارد و گروه از امروز دو مردادماه تمرین‌های نهایی خود را در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد آغاز کرده است.

همایون شجریان و سهراب پورناظری خواننده، آهنگساز و تهیه‌کنندگان پروژه «سی» درباره روند این کار گفتند: «پس از تمرین‌های جداگانه بخش‌های مختلف، هم‌اکنون تمرینات همزمان سه بخش موسیقی، تکنولوژی‌های تصویری و تئاتر در حال انجام است و این در حالی است که این بخش‌ها در ماه‌های گذشته به صورت جداگانه مشغول تمرین بودند و حالا در زمان باقی‌ مانده تا اجرا قرار است تمرین‌ها به صورت همزمان و فشرده انجام شود. تمام تلاش دست اندرکاران این پروژه آن است که با تکیه بر فرهنگ و اندیشه ایرانی و با ابزارهای موسیقی، ‌نمایش و تکنولوژی‌های تصویری، مخاطبان امروز را با بخشی از هویت فراموش‌شده خویش آشنا کنند.»

پروژه «سی» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری دل‌آواز و بارانا از ۱۵ مردادماه در مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد روی صحنه می‌رود.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    2 3
    خوبه سحر دولتشاهی طلاق گرفت تا هنرش شناخته بشه قبلش گمنام بود