در ۵ اردیبهشت، بیشترین اخبار پربازدید درباره انتخابات آینده بود.

در مهمترین خبر امروز مقام معظم رهبری در دیدار با نامزدهای ریاست جمهوری فرمودند:  نامزدها قول بدهند برای بازکردن گره‌ها، نگاهشان به بیرون از مرزها نخواهد بود.

همچنین در یک خبرپربازدید دیگر وزیر بهداشت احمدی نژاد گفت: نگران تکرار حوادثی نظیر ندا آقا سلطان هستیم. در خبر پرکلیک بعدی هم وعده رئیسی برای افزایش ۳ برابری یارانه‌ها مورد توجه مخاطبان بود.

یک مقام صنعت هوانوردی در سرویس اقتصادی اعلام کرد ایران‌ایر با لوفت هانزا همکاری می‌کند. این خبر پربازدیدی بود. همچنین مردم می خواستند بدانند با ۱۵ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ در این میان واکنش ربیعی به یارانه ۲۵۰ هزار تومانی هم جلب توجه مخاطبان را به دنبال داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر این خبرآمد: علیرضا خمسه عزادار شد! ما هم به این هنرمند ارزنده کشور تسلیت می گوییم. همچنین عنوان شد فیروز زنوزی‌جلالی درگذشت. هنوز نمایشنامه ها و داستانهای این هنرمند در ذهن مخاطبان مانده است. در این سرویس اعلام شد هنرمندان سرشناس برای تحریم فرهنگی اسرائیل اعلام آمادگی کرده اند.

در سرویس جامعه معرفی چهره‌های اصول‌گرا و اصلاح‎‌طلبی که برای شورای شهر تاییدصلاحیت شده‌اند پربازدید بود. همچنین اعلام شد قرار است برنامه‌ای شهر را مملو از دوچرخه ‌کند. ما که چشممان آب نمی خورد. همچنین در این سرویس کف حقوق بازنشستگان اعلام شد.

در پربازدیدترین خبر بین الملل اعلام شد آرای نامزدهای انتخابات فرانسه دستخوش تغییر شد. در خبر پربازدید بعدی روسیه به تهدید هسته‌ای انگلیس پاسخ داد و در نهایت هم خط و نشان ترامپ برای کانادایی‌‌‌ها خبرساز بود.

در سرویس آی.تی اعلام شد ۳ فرزند بیل گیتس تا ۱۴سالگی حق داشتن موبایل نداشتند!

در سرویس کاریکاتور هم دوئل قالیباف و جهانگیری مردم را به خنده انداخت.

57231

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    11 1
    بدترین پیشنهاد ومخرب ترین کار افزایش یارانه هااست آری من هم یادانه می خواهم اما این پول را میتوان از طریق خرید کارخانه و کار آفرینی تقویت سیستم درمانی و.... بکار گرفت که بنفع مردم خواهد بود مردم را باید وادار به فعالیت کرد نه گداصفتی