شروع عجیب منصوریان و استقلال در لیگ/ بحران آبی!

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال می‌گفت قرار است از شروع لیگ برتر با قدرت عمل کنند و امتیازهای خوبی جمع کنند تا در هفته‌های آخر لیگ، برای قهرمانی به مشکل نخورند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تمام حرف او این بود که استقلال امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته دارد. فصل قبل مشکل استقلال این بود که به دلیل تغییرات زیادی در ترکیبش، با ناهماهنگی وارد لیگ برتر شد و از همان هفته های اول امتیاز از دست داد. منصوریان می گفت نیم فصل نیاز دارند تا هماهنگ شوند و وقتی هماهنگ شدند که واقعا نیم فصل گذشته بود. استقلال در نیم فصل دوم اینقدر خوب امتیاز جمع کرد که توانست تراکتورسازی را پیش بگذارد و نایب قهرمان لیگ برتر شود. امسال اما شرایط فرق می کرد. استقلال بازیکنان خوبی گرفته بود و منصوریان تا همین دو هفته پیش می گفت نمی داند ترکیب تیمش را با اینهمه بازیکن اماده چطور بچیند؟ الان هم دقیقا چنین شرایطی وجود دارد و منصوریان نمی داند واقعا در دو پست چه کسانی را بازی دهد؛ البته نه از باب اینکه بازیکن دارد بلکه از آن جهت که بازیکن ندارد در این پست ها بازی دهد!

روز چهارشنبه itc پيمان منتظری رسید تا برای استقلال مقابل صنعت نفت بازی کند ولی معلوم نیست منصوریان چه کسی را کنار او بازی می دهد. خسرو حیدری یا وریا غفوری از جمله بازیکنانی هستند که شاید مجبور شوند مقابل صنعت نفت در آبادا در پست دفاع میانی بازی کنند. منصوریان پیش از این در نظر داشت اگر بازیکن در پست دفاع آخر نداشته باشد، فرشید باقری را بازی دهد که او هم مصدوم شده است. سید مجید حسینی دیگر مدافع میانی تیم هم که از سوی فدراسیون فوتبال محروم شد و نمی تواند در دیدار با صنعت نفت برای استقلال به میدان برود. اما مشکل دیگر در پست هافبک دفاعی است. روزبه چشمی مثل یک هندوانه دربسته می ماند و بعد از یک سال و نیم تازه قرار است بازی کند.

منصوریان حتی با وجود حضور نورافکن نگران بود که مبادا چشمی کمی گنگ باشد و سردرگم ولی حالا حتی نورافکن را ندارد و نمی داند چکار کند. امید هم به دلیل غیبت در اردوی تیم ملی امید تا اطلاع ثانوی محروم شده است و نمی تواند مقابل صنعت نفت بازی کند. منصوریان برای جانشینی او هم هیچ بازیکنی ندارد چراکه امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی هم مصدوم هستند. منصوریان مجبور است در این پست هم از بازیکنی غیر تخصصی استفاده کند. وریا قبلا هافبک دفاعی بازی کرده ولی جواب نداده است. سرمربی استقلال برای بازی صنعت نفت به شدت نگران است و البته تلاش کرده تا به بقیه بازیکنان روحیه دهد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =