بهره گیری از توانمندی جوانان در فعالیتهای داوطلبانه از اهداف تأسیس سمن هاست

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی ( ع) با اشاره به روحیه سخاوتمندی حضرت امام حسن مجتبی ( ع ) و کمک ایشان به نیازمندان ، بر حضور جوانان در عرصه های اجتماعی و امور بشردوستانه تأکید کرد و گفت : بهره گیری از پتانسیل حداکثری جوانان در فعالیتهای داوطلبانه و همیاری با دولت از اولین اهداف تشکیل سمن ها می باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، اسماعیلی با یادآوری این نکته که گیلان در حال حاضر از نظر کیفی و کمی ، جزء برترین سازمان های مردم نهاد کشور می باشد ، از تلاش های فیروز عزت دوست رئیس مشارکت های اجتماعی ورزش و جوانان گیلان و سازمان های مردم نهاد گیلان قدردانی کرد.

سامان امینی دبیر انجمن باران مهر خزر ضمن تشکر از حضور نمایندگان اداره ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه گفت : داشتن دفتری مناسب برای سازمان های مردم نهاد یکی از فاکتورهای ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای این سازمان ها است و امیدواریم با این کار سطح کیفی فعالیتهای باران مهر خزر را ارتقاء بخشیم .

دفتر این انجمن با حضور اسماعیلی معاون امور فرهنگی و جوانان ، عزت دوست رئیس مشارکتهای اجتماعی ورزش و جوانان گیلان ، احمد دوست ( از دبیران با سابقه گیلان ) و اعضای باران مهر خزر افتتاح شد. باران مهر خزر ، در 25 آبان 1395 پروانه فعالیت خود در حوزه اجتماعی و امور بشردوستانه دریافت کرده بود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =