برگزاری جشنواره سرگرمی‌های علمی و خلاقیت در بوستان ملل

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری با اشاره به به لزوم ارتقاء سطح آموزشی علمی و فرهنگی شهروندان اظهار کرد: جشنواره سرگرمی های علمی و خلاقیت در بوستان ملل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- محمد محبوب برگزاري كارگاه هاي آموزشي را گامي جهت بالابردن اطلاعات عمومي و سطح دانش شهروندان دانست و گفت: معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري ساري در اين راستا اقدام به برگزاري جشنواره سرگرمي هاي علمي و خلاقيت در بوستان ملل نموده است.


وي به استقبال شهروندان از اين جشنواره اشاره و افزود: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته اين جشنواره در زمينه هاي رباتيك ، نجوم، بازي هاي فكري ، دومينو و خلاقيت در حال برگزاري مي باشد.

محبوب ادامه داد: در اين جشنواره اساتيد و كارشناسان در زمينه آشنايي با علم رباتيك و نمايش ربات ها توضيحات جامعي را به مخاطبين ارائه مي دهند.

اين مسئول رصد كردن آسمان به وسيله تلسكوپ در اين زمينه را از ديگر برنامه هاي اين جشنواره دانست و خاطر نشان كرد: در اين زمينه از كارشناسان زبده استفاده شده تا آموزش هاي تخصصي به شركت كنندگان داده شود.

معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري ساري خاطر نشان كرد: برگزاري كارگاه هاي آموزشي و نيز جشنواره هاي علمي در زمينه هاي مختلف براي شهروندان تداوم خواهد داشت.

شايان گفتن است جشنواره سرگرمي هاي علمي از 12 خرداد تا 4 تيرماه هر روز از ساعت 17 الي 23 در بوستان ملل برگزار و شركت در آن رايگان مي باشد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =