ایسنا نوشت: رمدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه وضعیت دمای بالای هوا و احتمال وقوع پدیده گرد و غبار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.

کوروش بهادری گفت:‌ به دلیل این‌که در حال حاضر ماکزیمم دمای بیشتر شهرهای خوزستان بالای 48 یا 49 سانتی‌گراد است، ممکن است امروز تا چهارشنبه دمای بیشتر شهرها به 50 درجه سانتی‌گراد برسد.

وی در ادامه گفت: همچنین به دنبال وزش باد در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، برخی کانون‌های داخلی گرد و غبار فعال می‌شوند که در این زمینه اطلاعیه‌ای خطاب به ستاد مدیریت بحران خوزستان صادر شده است.

بهادری گفت: وقوع گرد و غبار ممکن است دید افقی را در شهرهای بستان،‌ اهواز، امیدیه، آبادان، ماهشهر و هندیجان به دو کیلومتر کاهش دهد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:‌ در شبانه‌روز گذشته آبادان با 50 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 21 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 32 تا 49 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    3 0
    خیلی از شرکتهخای موجود در خوزستان مانند فولاد خوزستان خصولتی حساب میشن و حاضر نیستن تعطیلی ساعت 12 را که برای ادارات در نظر گرفته شد را بپذیرن لطفا خبرنگارتون بیاد و پیگیر این قضیه باشه حداقل اضاف کارش رو پرداخت بکنن