باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ۲ هزار و ۱۱۴ واحد مسکن مهر در ۸ محله دره بهشت پردیس امروز به بهره برداری رسید.

صبح امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران پردیس و فرماندار این شهرستان دو هزار و 114 واحد مسکن مهر پردیس به صورت همزمان افتتاح شد.

این واحدها دارای خدمات زیربنایی و روبنایی بوده که پس از انجام مراحل اداری تحویل متقاضیان می‌شوند اسفند ماه سال گذشته نیز 1000 واحد در این فاز تکمیل شد که هم اکنون پروسه تحویل را پشت سر می گذارد.

در این مراسم سعید غفوری مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه در پردیس اتفاق خوبی رخ داده است، گفت: همیشه شروع کار سخت است اما ما توانستیم با پشت کار و حمایت دولت پروژه هایی را در محله های سهند، الوند، دماوند و دنا افتتاح کنیم.

وی افزود: در اسفندماه سال گذشته پروژه هایی را در محله های سهند و سبلان شروع کردیم و در اردیبهشت ماه امسال پروژه های محله دنا را نیز به بهره برداری رسانده ایم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به طولانی شدن موعد تحویل گفت: از تأخیر پیش آمده طی یک سال گذشته عذرخواهی می کنیم. ما با کمک پیمانکاران هرچه سریعتر این موضوع را جبران می کنیم و واحد های متقاضیان را تحویل خواهیم داد.

غفوری توضیح داد: هر ماه واحدهای مسکن مهری با تمام خدمات زیربنایی و روبنایی از جمله آب، برق، گاز آماده سازی خواهیم کرد و با اعتباراتی که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در اختیار ما قرار داده، هرچه سریعتر ساخت این واحدها را به اتمام خواهیم رساند.

در ادامه این مراسم نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به زودی شاهد بهره‌برداری بخش‌های مختلفی از شهر پردیس با کمک همکاران خواهیم بود و انتظار می‌رود هرچه سریعتر کمبود امکانات زیربنایی و روبنایی در این شهر جبران شود.

بر اساس این گزارش در این مراسم 592 واحد مسکن مهر در محله های دماوند،571 واحد مسکن مهر در محله های سهند و 200 واحد در محله دنا به متقاضیان تحویل داده شد، همچنین 580 واحد مسکن مهر نیز در محله های الوند و یک مرکز تجاری شامل 29 باب مغازه به متقاضیان در دره بهشت به بهره برداری رسید.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =