تسنیم نوشت:فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو در حالی امروز آغاز شده است که برخی خریداران برای ثبت نام در سایت فروش با مشکل رو به رو شدند و امکان خرید ندارند.

بنا بر اعلام شرکت ایران خودرو از ساعت 10 صبح امروز سامانه فروش اینترنتی سه محصول پژو 2008، دنا پلاس و  تندرپلاس آغاز شده است و آن دسته از خریدارانی که رقم آخر کد ملی آنها زوج باشد امروز امکان ثبت نام را خواهند داشت. 

اما از همان ساعات نخست ثبت نام، سایت خرید اینترنتی ایران خودرو اخطارهایی را به  خریداران خودروی پژو 2008  می دهد که امکان ثبت نام وجود ندارد.  همین امر باعث سرگردانی برخی مردم برای خرید این خودرو شده است. به عنوان نمونه خریدار بعد از درج کد ملی خود با صفحه اخطار شرکت روبه رو می شود.

در خرید دنا پلاس و تندر پلاس هم متقاضی  با درج کد ملی وارد صفحه اطلاعات خودرو و انتخاب رنگ آن می شود که برای ادامه روند ثبت نام با همان اخطار شرکت در خرید پژو 2008 مواجه خواهد شد.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    60 3
    من حدود 3 ساعت تلاش کردم و 5 بار نیز به مرحله کلیه درگاه های پرداخت بانکی رسیدم اما بجاب ورود به درگاه بانکی با خطا دادن به مرحله آغازین برگشت داده شدم اما هر دفعه میدیدم با کمال تعجب ظرفیت ماههای تحویل و نمایندگی ها در حال تکمیل است؟ لطفا از سرکار گذاشتن ملت دست بردارید اگر صادق هستید بگذارید همه متقاضیان ثبت نام نمایند بعد اگر تعداد زیاد بود قرعه کشی صورت گیرد و سپس برنده ها پول را واریز نمایند
  • بی نام DE ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    46 1
    همیشه همینه، واقعا تجلی جهان سوم در همین روند ثبت نام مشاهده می شود. واقعا متاسفم برای مدیران مرتبط با این فرآیند و برنامه نویسانی که برای خوش آمد مدیرانشان هر چه آنها می گویند را اجرا می کنند و با اینکه اشتباهات را می بینند ولی جرات حرف زدن ندارند تا امور اصلاح شود. واقعا متاسفم.
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    41 2
    این شیوه ثبت نام با توجه به قیمت بالای خودرو باعث خجالت است. طلا را هم این گونه نمی فروشند
  • بی نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    13 2
    فقط دلالی خود ایرانخودرو است متنفدم از این نوع توهین به مردم
  • خیانت A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    14 1
    از ماست ، که بر ماست امروز گوشه ای از بیچارگی این ملت ضعیف و جهان سومی را دیدید چقدر بیچاره ایم که مجبوریم یک از محصولات دو شرکت بزرگ قاتل ایرانی را بخریم التماس کنیم ، پول پیش هم بدیم ، ولی کسی نتونه همینم ثبت نام کنه ، دو روز دیگه تو همه نمایندگی ها با قیمت گزاف آماده تحویله
  • بی نام RO ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    19 0
    از ساعت ده صبح تا ۴ بعد از ظهر تلاش کردم از دو مسیر پهنای باند اینترنتی داشتم و دو کد ملی خودم و فرزندم استفاده میکردم برای خرید البته یک خودرو هر سه دستگاه بروز و هیچ مشکل نرم افزاری ندارن. خودم مشتری ایران خودرو بودم و پروفایل تو بخش مشتریان داشتم. بیست و پنج ساله کارم تو زمینه فناوری اطلاعات هست و چه از نظر سطح سرویس و چه از نظر طراحی برنامه های نرم افزاری تا حد خوبی کار کردم، متاسفانه با تلاش فروانی که کردم و به نتیجه نرسیدم. خیلی بعید میدونم فقط عامل های اشتباهات فنی یا مشکلات برنامه نویسی سایت عدم موفقیتم بوده باشه به نظرم خیلی مسائل دیگه پشت پرده وجود داره. بیشتر از پونزده بار به مرحله بانک رسیدم. کاش یک کارشناس داد گستری یا مرجعی برای خسارتی که به وقت و روان مردم زدند پیگیر باشد.
  • مشتري A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    12 0
    ما هم زمان از طريق پنج نفر و از پنج استان مختلف با اينترنت با سرعت ٦ مگ ولي متاسفانهنتونستيم حتي يك خودرو ثبت نام كنيم؟لطفا اگه كسي تونسته ثبت نام كنه راهنمايي كنه؟؟؟
  • سامان A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    13 0
    واقعا متاسفم براتون، ٥ نفر ادم بوديم از ٥ نقطه مختلف حتي از شهر هاي مختلف بعد ٤ ساعت بالا پايين كردن براي ثبت نام هيچ كدوم موفق نشديم، معلومه خوب چه خبره اينقضيه ، جالب من هيچ كسيو نديدم بتون بخره بعدش تازه ظرفيتم تكميل شده، اين واقعا درست نيستش ملت بذارين سر كار و يك نمايش مسخره اجرا كنيد اخرشم خودرو هارو با سود انچناني تحويل مردم بديد، كاش يك نفر بود به اين كارتون رسيدگي ميكرد ولي حيف
  • محمد A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    7 0
    ما هم تلاش فراوونی کردیم از صبح و قشنگ معلومه سایت دستکاری شدست و دلال ها مشغول خرید هستن و به شعور مردم توهین میکنن اگر یک پتیشن توسط همه باز شه و امضا شه مجبور به رسیدگی میشوند
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    8 0
    هر چه قدر به حال این کشور تأسف بخوریم باز هم کمه همه چیز بی کیفیت همه چیز با منت با خوار کردن مردم دلیل اینکه شخص من برای اولین بار تلاش کردم تا وارد بازی دلالی و مسخره این کشور بشم اینه که هر جای دیگه این کشور همین بساط رو دیدم. اینجا تو ایران هر آدمی با هر سطح علمی و هر شغلی که داره دنبال کارهای دلالی افتاده تا از بقیه جا نمونه. این که میگید از ماست که بر ماست تا یه حدی قبول ولی آیا چاره ای جز همرنگ جماعت شدن برامون گذاشتن؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    12 0
    متاسفم برای خودمان تا کی بی حرمتی به حقوق این مردم ماشینی با دها کاستی اونم لایق مون نمیدونن
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    13 0
    بس کنیداقایون این مسخره بازیهاوسرکارگذاشتنهارووبااین سایت چرندخریداینترنتی اصلا وقت مردم براتون هیچ ارزشی نداره کسی ازاین اقایون هست پاسخ بده چرااصلا نمیشه؟؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    4 0
    اگه واقعا میخاد ترافیک نباشه باید تو چند روز مثلا سمت راست کدملی 0 و 1 در یک روز و 2و3 در روز بعد و الا اخر اینجوری ترافیک میومد پایین که البته اگه عمدی نبوده باشه
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    6 0
    باز هم سر کار گذاشتن
  • علی A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    2 0
    سلام. من 6 ساعت به دنبال خرید پژو 2008 بودم حداکثر تا نیمه راه می رفتم و ارتباط قطع می شد من باعث و بانیش را نمی بخشم
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    2 1
    واقعا جای تاسف برای ایران خودرو. من از ساعت ۱۰ تا الان برای ثبت نام پژو ۲۰۰۸ تلاش کردم و هر بار با یک اشکال در سایت روبرو شدم.چندین بار به صفحه درگاه واریز هم رسیدم، ولی متاسفانه باز هم eror . جای شرمساری برای ایران خودرو و پشتیبانی سایت آن. اینهمه پول را می گیرن ولی دریغ از ارائه خدمات.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    3 0
    ایران خودرو از وضعیت موجود سواستفاده میکند وهیچکس جلوی آن را نمیگیرد و تمام ثبت نامها دروغ است