تسنیم نوشت: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰۰ برنامه متنوع از ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه در استان لرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری چهاردهم اسفندماه سال گذشته در بین خادمان راهیان نور فرمودند هر مملکت یک سرمایه دارد و سرمایه مملکت ما دفاع مقدس است، جنگ یک گنج است و هر مقدار بهره‌برداری کنیم در جهت استحکام نظام به ما کمک می‌کند.

وی افزود: جنگ پدیده‌ای نامبارک است و هیچ‌کس از آن استقبال نمی‌کند ولی جنگ تحمیلی، جنگ بین حق و باطل و دفاع از ارزش‌ها و فضیلت‌ها بود که هرچقدر در دفاع مقدس هزینه کردیم تبدیل به سرمایه شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: هرساله از 31 شهریور تا هفتم مهرماه برنامه‌های متنوعی به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال مسئولیت این کار بر عهده سپاه است که حدود یک ماه اخیر تاکنون مقدمات اجرای کار در مرکز استان و شهرستان‌ها فراهم‌شده است.

وی بیان کرد: مراسم باشکوه رژه 31 شهریورماه با اقتدار و انسجام در مرکز استان و شهرستان بروجرد برگزار می‌شود که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

پازدار بابیان اینکه 100 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهدا با محوریت بنیاد شهید، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، ویزیت رایگان توسط درمانگاه یگان‌های نظامی سراسر استان، اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و غبارروبی گلزار شهدا ازجمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه بازسازی عملیات‌ها اقدامی در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای کسانی است که جبهه و جنگ را ندیده‌اند خاطرنشان کرد: یکی از عملیات‌های دفاع مقدس توسط هنرمندان استان بازسازی می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده منتقل شود و برگزاری یادواره‌های شهدا در دستور کار سپاه است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =