رییس مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهارات نماینده مخالف وزیر نفت درباره استخدام نمایندگان در وزارت نفت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدجواد ابطحی که در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت صحبت می کرد خطاب به زنگنه گفت: شما، معاونان و رئیس دفترتان درباشگاه خصوصی اندیشه ورزان نفت و نیرو چه می کنید؟ تصمیمات کلان نفتی دراین باشگاه گرفته می‌شود؟

او با این مقدمه از نزدیکی بخش دولتی با بخش خصوصی یاد کرد و آن را خطرناک خواند. 

احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس هنگام موافقت با وزیر پیشنهادی نفت اعلام کرد: زنگنه هیچ گاه موافق حضور در باشگاه نفت نبوده و حتی خواستار واگذاری آن هم هست.
این سخنان وی منجر به تذکر آیین نامه ای محمدجواد ابطحی شد. او گفت: دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه، هر دو جانسوزند اما این کجا و آن کجا! باشگاه نفت و نیرو و باشگاه نفت هر دو باشگاه هستند اما این کجا و آن کجا.
هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه و باغملک که در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت صحبت می‌کرد، مدعی استخدام نمایندگان در وزارت نفت شد. علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت پس از اتمام سخنان این نماینده خطاب به وی، گفت: این سخن شما اشتباه است، چرا چنین چیزی را می‌گویید؟
خادمی گفت که منظور او نمایندگانی هستند که نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند! لاریجانی با تاکید به وی گفت: شما می‌گویید نماینده‌های مجلس که یعنی همین افرادی که اینجا هستند.
اما خادمی وقتی هم بر صندلی نشست در تذکر آیین نامه ای گفت: منظور من استخدام نمایندگان ادوار در وزارت نفت است که این به صلاح نیست.
علی لاریجانی نیز گفت: این روزها در کانال ها پشت سر نمایندگان حرف های خلاف زیاد می زنند شما با دست خودتان مسئله ایجاد نکنید. من خبر ندارم که یکی از نمایندگان مجلس بعد از ورود به مجلس استخدام وزارت نفت شده باشند اما شما می آیید پشت تریبون می گویید که وزرا دارند نمایندگان را برای گرفتن رأی استخدام می کنند. خوب این کار را نکنید.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =