همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان و نمایندگان بیمه آسیا استان زنجان برگزار شد.

احمد مظفر خرمی، مدیر شعب بیمه آسیا استان زنجان با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: این برنامه با حضور 140 نفر از کارکنان و بازنشستگان بیمه آسیا و خانواده هایشان، فعالان شبکه فروش، نمایندگان بیمه آسیا از شهرهای مختلف استان و جمعی از مدعوین برگزار شد.
وی با بیان اینکه مسیر این همایش از جاده گاوازنگ زنجان به سمت سینما روباز برگزار شد، عنوان کرد: این برنامه پیاده روی محدود به سن خاصی نبود و افراد از گروه های سنی مختلف در مسیر مشخص به سمت محل برگزاری همایش پیاده روی کردند.
مدیر شعب بیمه آسیا استان زنجان درباره اهداف برگزاری این برنامه پیاده روی گفت: این برنامه که با همکاری معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه آسیا مرکز و نمایندگان بیمه آسیا استان برگزار شد ، بیشتر با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش بین کارکنان ،بالا بردن انگیزه آنها در محیط کار و نیز ایجاد نشاط اجتماعی بین کارکنان و خانواده های آن ها برگزار شد.
مظفر خرمی با تاکید بر اینکه این برنامه برای اولین بار از سوی بیمه آسیا در سطح استان زنجان برگزار می شود، یادآور شد: امید داریم در آینده نزدیک با همکاری سایر شرکت های بیمه شاهد گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بین عموم هم استانی های عزیز باشیم.
مدیر شعب بیمه آسیا استان زنجان با قدردانی از همکاری نزدیک کارکنان و نمایندگان بیمه آسیا استان در برگزاری هر چه مطلوب این همایش پیاده روی، افزود: برگزاری این قبیل برنامه ها در راستای پیشبرد ارتباط نزدیک و صمیمی کارکنان و توجه به موضوع سلامت و تندرستی خود و خانواده هایشان موثر است.
در خاتمه این همایش بزرگ پیاده روی خانواده بزرگ بیمه آسیا برای برگزاری برنامه های مختلف شاد و متنوع در محل سینما روباز حاضر شدند. اهداء جایزه همچون دارت، راکت، توپ والیبال و غیره ، قرعه کشی 4 دوچرخه کوهستان به شرکت کنندگان و تجلیل از آقای قره گوزلو، مدیر شعب اسبق بیمه آسیا استان زنجان از دیگر بخش های این همایش بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =