۰ نفر
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: طرح تنظیم بازار واردات گوشت گرم از استرالیا،آسیانه میانه و نیوزیلند تاجایی ادامه دارد که قیمت های داخلی به تعادل برسد.

علیرضا ولی با اشاره به آخرین وضعیت تنظیم بازار گوشت قرمز اظهار داشت: روزانه بیش از 100 تن گوشت قرمز جهت تنظیم بازار از طریق تأمین کنندگان وارد می‌شود که این میزان دوبرابر نیاز بازار گوشت داخل است.

وی افزود: در هیچ نقطه ای از پایتخت که بیشترین مصرف گوشت قرمز را دارد، کمبود عرضه نداریم .

ولی ادامه داد: با هماهنگی سازمان تعزیرات و وزارت صنعت و معدن ، قیمت گوشت در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار با نرخ مشخصی عرضه می شود، به طوریکه که دیگر خبری از عرضه گوشت با قیمت های 50 و 60 هزارتومان نیست.

به گفته این مقام مسئول هر کیلو لاشه گوسفندی با نرخ 32 هزار ، ران پاک شده 43 هزار و قلوه گاه و گردن کمتر از 31 هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و قصابی های منتخب عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از افزایش واردات گوشت خبر داد و گفت: طرح تنظیم بازار واردات گوشت گرم از استرالیا، آسیانه میانه و نیوزیلند تاجایی ادامه دارد که قیمت های داخلی به تعادل برسد.

وی در خاتمه یادآور شد: کیفیت گوشت‌های استرالیا و نیوزیلند به مراتب بیشتر از گوشت داخلی است، ضمن آنکه این گوشت‌ها دارای استاندارهای بین المللی، کشتار حلال تحت نظارت مسئولان سازمان دامپزشکی هستند.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کی هان IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    0 0
    ما که توی شیراز تا الان که اعلام کردن گوشت وارداتی ندیدم.بهمون خبر انلاین اعلام کنید کجاست و با چه کسانی باید تماس گرفت.............