کشف 15 میلیارد اموال مسروقه ، از سارقان حرفه ای منزل در کرج

با تلاش ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی استان ، سارقان حرفه ای منزل ، پس از ارتکاب به 40 فقره سرقت در مناطق مختلف کرج دستگیر و از آن ها مقادیر زیادی اموال مسروقه به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد .

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار « کامرانی صالح» فرمانده انتظامی استان البرز گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان کرج با شيوه و شگرد يکسان این فرضیه برای پلیس محرز شد که تمامي اين سرقت ها از سوی یک فرد و يا اعضای یک باند صورت گرفته است .
وی گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي ، بررسي صحنه سرقت ها و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته یکی از متهمان را شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در غرب استان تهران دستگیر کردند .
سردار کامرانی صالح اظهار داشت : متهم در بازجويي هاي اوليه ماموران در مواجه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر40 فقره سرقت منزل با همدستی دو نفر دیگر در مناطقی همچون مهرشهر ، کيانمهر ، 45 متري گلشهر ، عظيميه ، جهانشهر و ... اعتراف کرد .
وی با بیان این که ارزش تقريبي اموال سرقتی 15 ميليارد ريال برآورد شده است ، گفت : با تلاش ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی همدستان متهم ردیف اول نیز در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند .
شيوه و شگرد سارقان :
فرمانده انتظامی استان افزود : سارقان با توجه به شناختی که از وضعیت جغرافيايي منطقه داشتند با شناسایی منازل ویلایی و آپارتمانی در مناطق مرفه نشین شهر کرج در ساعات پاياني روز به درب منازل مال باختگان مراجعه کرده و پس از اطمینان از عدم حضور ساکنان ، با استفاده از ابزار ، درب و پنجره ها را تخريب و پس از ورود به منزل اقدام به سرقت اموال و اشياء قيمتي مانند طلا ، فرش هاي نفيس و دستبافت ابريشم ، وجه نقد و گاو صندوق کرده و سپس با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو لوازم سرقتي را جابجا و به یک منزل اجاره ای در فردیس و شهرستان کرمانشاه منتقل می کردند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =