کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربران روز گذشته مشکلات خود را با ما در میان گذاشتند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- چرا من و هزاران پرستار دیگر باید به عنوان پرستار شرکتی طرح تحول سلامت سنگین ترین شیفتاها را بدهیم دانشگاه علوم پزشکی حقوق من را به حساب شرکتی واریز کند و شرکت پولی از حقوق من بردارد و بعد حقوق من را با تاخیر یک یا دو ماه واریز کنند. چرا ما را قرار دادی با دانشگاه های علوم پزشکی نمی کنند؟ و کی قرار است تبدیل وضعیت بشویم؟؟

- لطفاً در مورد نیروهای پیمانکاری که در ادارات مشغول فعالیت هستند و چگونگی استخدام آنها از سازمان استخدام اداری و یا رئیس جمهور و یا معاون اول ایشان و یا کمیسون تلفیق مجلس تحقیق کنید.

- شکلی که اکثر مشترکین دایمی همراه اول با آن مواجه هستند این است که با پرداخت نکردن حتی یک قبض بیست هزار تومنی خط یکطرفه می شود. که در برخی موارد موجب ضرر و زیان هنگفتی برای مشترکین می شود.این در حالی است که چند وقت پیش یکی از مسولین وزارت ارتباطات اظهار کرد که اپراتورها حق قطع کردن خطهای با بدهی کمتر از ودیعه پرداخت شده هنگام خرید سیم کارت ندارند.این یکی ازتخلفات محرز همراه اول است.

-  بنده می خواهم از مشکل پیش آمده در رابطه با بازنشستگی کارگران کارخانه سیمان های ارومیه مطلبی بنویسم.همانطور که حتما اطلاع دارید به علت وجود سلیس آزاد و همچنین صدای بیش از 80 دسیبل و آلاینده های دیگر کارگران این بخش مشمول قانون سخت و زیان آور بوده و چندین سال است بازنشست می شوند اخیرا اداره کار ارومیه که خود باید مدافع حقوق کارگر باشد در این امر مشکل ایجاد کرده و باعث ناراحتی کارگران عزیز شده است .

2

شهری

- لطفا یک فکری برای سفید بالک ها کنید

-  در منطقه آیت الله کاشانی تهران خیابان وفا آذر شمالی در مجتمعی 160 واحدی زندگی می کنیم متاسفانه در این منطقه پوشش آنتن دهی موبایل بسیار ضعیف است به صورتی که وقتی پا در منزل می گذاریم تمامی ارتباطها از قبیل تماس ، اس ام اس ، اینتر نت به طور کل قطع می شود. از سال 89 تا کنون بار ها به تمام اپراتور ها ، سازمان تنظیم مقررات ، بازرسی وزارت شکایت کرده ایم که معمولا پس از سه یا چهار ماه پاسخ می دهند با راه اندازی سایت فلان در تاریخ سه ، چهار ماه بعد مشکل حل می شود که پس از 7 سال هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است.

 - برای ثبت دادخواست، وکلا موظف اند در دادگستری تمبر بزنند لطفا این تمبر را الکترونیکی کنید و با شماره پروانه هر وکیل و شماره دادخواست صادر کنید تا تقلبات بعضی ها به ضرر بقیه که می خواهند درست و سالم کار کنند تمام نشود.

3

آموزش

لطفا در مورد طرح طبقه  بندی فرهنگیان برای سال تحصیلی جدید سوال کنید؟


46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =