مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای شهر خرم آباد برگزار شد

صبح امروز مراسم سوگند و تحلیف پنجمین دوره شورای شهر خرم آباد با حضور فرماندار خرم آباد ومعاون عمرانی استاندار در محل سالن پردیسان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.


به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم ولی اله رستمی نژاد به عنوان رییس سنی، اسماعیل رضایی جوان ترین عضو و سجاد بابایی نیز به عنوان منشی شورا انتخاب شد.
در این جلسه مقررشد؛ روز شنبه راس ساعت 9 صبح در صحن علنی شورای شهر، هیات رییسه شورا نیز مشخص می‌شود.
یادآوری می شود: ولی‌الله رستمي‌نژاد، رستم كوشكي، اسماعيل رضایی، علی‌محمد صالحي‌نسب، زهرا نظري، اردشير دریكوندي، علي ماكنعلي، مهرداد علي پناه و سجاد بابائي با کسب بیشترین آراء به عضویت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد درآمدند و حمید رشیدی، محمدجعفر همت پور، احمد میر، محسن اقبالی و هوشنگ نصیری نیز اعضای علی‌البدل این دوره می باشند.
شایان ذکر است: در این آیین اعضای شورای شهر  زاغه، سپیددشت و بیران شهر از توابع همجوار شهرستان خرم‌آباد نیز سوگند نامه خود را قرائت کردند.
اعضای شورای شهر باید اصلاح طلبی و اصولگرایی را در انتخاب شهردار کنار بگذارند
محمد اصلانی معاون امور هماهنگي عمراني استاندار در این مراسم ابراز داشت: شورای شهر دقت کنند که در شهردار باید دارای ویژگی های خاصی باشد و آشنایی لازم را با امورات مربوط به شهرداری از جمله عمران، شهرسازی، مالی، حقوقی، فرهنگی و ... داشته باشد.
اصلانی تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید اصلاح طلبی و اصولگرایی را در انتخاب شهردار کنار بگذارند چرا که سوگند خورده اند بر اساس تکلیف قانونی خود عمل کنند.
وی افزود:شهردار باید تعامل لازم را با دستگاه های دولتی داشته باشد و بدنه دولت را بشناسد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =