به گزارش مهر رئیس شورای شهر اصفهان گفت: مناسب سازی معابر برای تردد نابینایان نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها ازجمله نیروی انتظامی است زیرا در مناسب‌سازی پیاده‌روهابا مشکل ورود موتورها روبرو هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فتح الله معین در هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به صحبت‌های بی اساس ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران اظهار داشت: ترامپ خود را نماینده کشوری ابر قدرت می‌داند و این در حالی است که وی باید یادگیری درس تاریخ، جغرافیا و اخلاق را در راس کارهای خود قرار دهد.

وی با اشاره به رفتار رهبر کبیر انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی در هنگام اعلام اسامی روسای دیگر کشورها و حتی کشورهایی که به ایران خیانت کرده بودند، افزود: رهبر کبیر انقلاب هیچگاه به روسای جمهور کشورها توهین نکردند و آنها را با القابی همچون «آقا» خطاب می‌کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان ایران پس از قضایای بهار عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش برای تحریف جدیدی برای تغییر در نقشه خاورمیانه بودند تا نقشه جدیدی را برای خاورمیانه و ایران ایجاد کنند، تصریح کرد: این در حالی است که درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام تحقق این هدف را برای دشمنان ناممکن ساخته است.

وی به انجام همه پرسی در کردستان عراق اشاره کرد و ابراز داشت: رژیم غاصب صهیونیستی نخستین کشوری بود که اگر کردستان اعلام استقلال کند آن را به عنوان کشوری مستقل می پذیرد.

معین با تاکید بر اینکه به اذعان یکی از مسئولان کردستان عراق ایران تنها کشور حامی مردمان این اقلیم در هنگام حمله داعش بوده است، اظهار داشت: باید توجه داشت که در پشت این اقدام توطئه بزرگی که برای منطقه چیده شده بود با موضوع تغییر جغرافیای منطقه قرارگرفته است.

وی انجام همه پرسی و اعلام استقلال کردستان عراق را زمینه‌ساز اقدام آشوب چند دهه ساله در منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران محکم در برابر این اقدام ایستادگی کرده و به همین دلیل وقتی به مذاق آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی خوش نیامد شروع به حمله علیه ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه ثابت کرده که نیاز به قیم ندارد، تصریح کرد : همچنین در کشور ایران در مسائل داخلی نیز نیاز به دخالت خارجی و اشک تمساح دیگران نداریم.

وی با بیان اینکه ارکان جمهوری اسلامی ازجمله سپاه متعلق به کلیت نظام و مردم کشور ایران هستند، اضافه کرد: مردم ایران همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی خود دفاع کردند امروز نیز از همه داشته‌های خود ازجمله خلیج‌فارس و ارکان داخلی مراقبت و پایمردی می‌کنند و هرگونه دخالتی را در این رابطه محکوم و از چنین صحبت‌هایی اعلام انزجار می‌کنند.

معین با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص اعلام انزجار در رئیس جمهور آمریکا پشتیبان مردم است، گفت: همواره در این زمینه‌ها همراه و در کنار مردم هستیم.

وی با اشاره به لزوم مناسب سازی معابر شهری برای تردد نابینایان افزود: دراین‌باره زمینه نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها ازجمله نیروی انتظامی هستیم چرا که در مناسب‌سازی پیاده‌روها و پارک‌ها با مشکل ورود موتورسیکلت‌سواران روبرو هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =