بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری شاهد کاهش چهار تا شش درجه ای دمای هوای استان اصفهان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده بیانگر گذر امواج ناپایدار در سه روز آینده بر روی استان اصفهان است.

 طی سه روز آینده در اکثر مناطق استان اصفهان آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود،  همچنین وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه با گرد و خاک به ویژه در مناطق شرق و شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

 طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطق جنوبی و غربی استان اصفهان شاهد افزایش ابر خواهیم بود، احتمال بارش های پراکنده در این مناطق وجود دارد.

 در اواخر هفته جاری با کاهش محسوس دما مواجه خواهیم بود،از روز سه شنبه تا جمعه با کاهش چهار تا شش درجه‌ای دمای هوا در اصفهان روبرو خواهیم بود.

 طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا تغییر محسوسی را نخواهد داشت، در این بازه زمانی خور و بیابانک و چوپانان با دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و بوئین و میان دشت با دمای هوای منفی یک درجه سانتی‌گراد خنک ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =