۰ نفر
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴
جواد رضویان: خداحافظ تلویزیون!

شهروند نوشت: جواد رضویان می‌گوید با این‌که خود را همیشه فرزند تلویزیون می‌داند، اما فعلا قصد کارکردن در صداوسیما را ندارد.

جواد رضویان به ‌عنوان بازیگری که عمده شهرتش را از تلویزیون به دست آورده، به دلیل آن‌چه خودش آن را کم‌لطفی عنوان می‌کند، می‌گوید با این‌که خود را همیشه فرزند تلویزیون می‌داند، اما فعلا قصد کارکردن در صداوسیما را ندارد.

این بازیگر که آخرين‌بار در مجموعه‌ تلویزیونی «همسایه‌ها»ی مهران غفوریان حضور داشت، درباره دلیل تصمیم خود ‌گفت: «هر چند که خودم را تا ابد و همیشه فرزند تلویزیون می‌دانم، به این علت با تلویزیون همکاری نمی‌کنم که دیگر بیشتر از این به من کم‌لطفی نشود. چند وقتی بود که خیلی زیاد به من کم‌لطفی شد. تأکید می‌کنم خیلی زیاد؛ خیلی چیزها را دیدم ولی دم نزدم ولی واقعا دیگر تحمل نداشتم. همیشه عاشق تلویزیون بودم و هستم و دلم می‌خواهد آن‌جا کار کنم؛ اما دیگر تحمل نداشتم. خیلی با خودم کلنجار رفتم تا بگویم با تلویزیون کار نکنم. تازه باز هم تأکید کردم فعلا کار نمی‌کنم و نمی‌گویم هیچ‌وقت.»

رضویان اما راهی هم باز گذاشت: «اگر شرایطی فراهم شود که بتوانم از طریق تلویزیون به مردم خدمت کنم، قطعا این کار را می‌کنم؛ ولی فعلا ترجیح می‌دهم به واسطه کم‌لطفی‌ها و یک بام و چند هوایی که در تلویزیون حاکم شده، با این رسانه کار نکنم.»

او گفت: «با این‌که با تلویزیون کار نمی‌کنم، اما فعالیتم را در سینما ادامه می‌دهم و به‌تازگی یک فیلم را با آقای معیریان تمام کردم؛ فعلا‌ ترجیح می‌دهم فعالیتی در تلویزیون نداشته باشم.»

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    97 0
    خداحافظ البته یه زمانی خیلی کم لطفی در حق چهره هایی که متفاوت برنامه تولید میکردند شد حدود 7 یا 8 سال پیش ...خیلیا از تلویزیون رفتن. حتی تو حوزه برنامه طنز که پولسازترین بخش تلویزیونه رضا عطاران کلا رفت و مهران مدیری مدتی نتونست کار کنه... این که در حق آقای رضویان ظلم شده ناراحت کننده است و ایشون جزو مردان شریف تلویزیونند. ولی خوب هست که اعتراضمون به روال باشه نه به ظلم به خودمون چون روال غلط و ظلم سیستماتیک بلاخره سراغ تک تک افراد میاد.
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    7 2
    کار خوبی میکنی آقا جواد
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    4 9
    پول جای دیگری است
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    0 72
    ای وای... ای مصیبت... جان کری تلویزیون رفت... خیلی بهتر... چون بازه هنری شما نخ نما و رو شده .... اگه خواستی بیای یک ویترین نو و جذاب بیار... وگرنه برو سینما فیلم زرد برای تماشاکران مربوط به خودش بازی کن
    • شاهان A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
      28 0
      البته فکر کنم منظورتون جیم کری بوده دیگه ؟