۱۰ رونمایی جنجالی پلی استیشنی در گیمزویک پاریس

سونی در کنفرانس خبری خود در رخداد گیمزویک پاریس/ PGW برجسته‌ترین رونمایی‌های جدید و متفاوت خود را به رخ کشید که شاید مهم‌ترین آن نبرد سامورایی‌ها بود.

 

به گزارش خبرآنلاین، هفته موسوم به پاریس گیمزویک با رونمایی‌های سونی و تمرکز روی بازی‌های پلی استیشن 4 و واقعیت مجازی / VR شروع شد که استراتژی کمپانی را در سال 2018 تدوین کرد. ضمن نمایش تریلرهای «اسپایدر من» و «خدای جنگ»، سونی عناوین جدیدی همچون The Gardens Between ، Spelunky، Guacamelee و از همه مهم‌تر «روح تسوشیما» به عنوان یک بازی سامورایی را رونمایی کرد که مورد توجه واقع شد.

 

Ghost of Tsushima

استودیو ساکرپانچ سازنده این بازی است که گیم بدنام /Infamous را در سال 2009 راهی بازار کرد، و حالا روح تسوشیما را خلق کرده است که در سبک ماجراجویی جهان باز / Open World Adventure ساخته شده و داستان آن در زمان فئودالیته ژاپن با کلی صحنه‌های اکشن می گذرد.

 

Spelunky 2

اسپلانکی 2 یک بازی ویدئویی مستقل محسوب می‌شود که به زودی روی پی اس 4 می‌آید. قهرمان اصلی حالا بزرگ شده و زن و بچه دار می‌شود. شخصیت کارتونی غار نشین تجربه یک زندگی متفاوت از قبل را به دست می‌آورد. استودیوی Mossmouth این بازی را توسعه داده است.

 

 

Guacamelee 2

بازی ماجراجویانه از نوع Side-scrolling (کارکترها از سمت چپ صفحه به راست حرکت می‌کنند) است که از روی نسخه اصلی 2013 توسعه یافته است. استودیو «رینک باکس» توسعه دهنده این بازی مکزیکی است که کارکترهای جدید به آن افزوده شده است.

 

 

The Gardens Between

داستان دوستی سورئال است که دو کارکتر وارد دنیای عجیب و غریب و مملو از اشیای غیر قابل انعطاف مانند برج های جنجالی می‌شوند. کنترل زمان در بازی نکته قابل توجه در این گیم ماجراجویانه پازلی است که سال 2018 روی پی اس 4 می‌آید.

 

Megalith

یک بازی مهیج تیراندازی قهرمان‌پرور که مبتنی بر یک کار تیمی است و روی واقعیت مجازی انجام می‌شود. مخلوقاتی به نام تایتان که با کنترل روی آنها می‌توان تبدیل به یکتای بی چون و چرا شد. این بازی زیبا و مهیج به صورت واقعیت مجازی در سال 2018 روانه بازار می‌شود.

 

 

Final Fantasy XV: Episode Ignis

فاینال فانتزی 15 اپیزود IGNIS به صورت تک بازیکنه و در سبک اکشن نقش آفرینی 13 دسامبر راهی بازار می‌شود. این بار می‌توانید سوار قایق تندرو شده و چند دستورالعمل جدید یاد بگیرید.

 

 

The Hong Kong Massacre

ازوداج نامیمون بازی کشتار هنک کنگ با بازی «هاتلاین میامی» به وضوح دیده می‌شود که خشونت توسط سایبر پانک‌ها رواج می‌یابد.

 

 

Concrete Genie

بازی ماجراجویانه بسیار زیبا در مورد یک نوجوان مضطرب است که دست به کشف دنیای جدید پر از جادو و هیولا می‌زند.این بازی پلی استیشنی 2018 راهی بازار می‌شود.

 

 

Erica

درامای اکشن زنده که می‌توان با راوی دست به تعامل زد. مانند برخی از گیم‌های پلی‌استیشن با گوشی هوشمند کنترل و مدیریت می‌شود.

 

Blood & Truth

یکی از بهترین پیشنهادات گیمی برای پلی استیشن واقعیت مجازی بازی The heist بود که حالا بازی جدید خون و حقیقت تکمیل کننده مفهوم آن بوده و داستان گیم از انسجام بیشتری برخوردار است. تاریخ انتشار بازی معلوم نیست.

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    23 0
    خیلی ممنون که ویدیو هم گذاشتید. واقعا آفرین. فقط یه چیزی، یوتیوب فیلتره حاجی
    • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
      2 1
      انشالله به زودی رفع فیلتر می شه بعد از دادن این گونه کامنت ها خندتون می گیره
  • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    16 1
    خجالت نمی‌کشید از یوتیوب فیلم می‌ذارید؟ اول رفع فیلترش کنین
    • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
      7 8
      مگه خبرآنلاین یوتوب رو فیلتر کرده ؟