پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت:سلطانی‌فر گفت:«ما بهترین، کاملترین و مجهزترین کمپ را در روسیه برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم.»

اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فتح آغاز شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این جلسه با اشاره به گروه ایران در جام جهانی روسیه گفت: قرعه دشواری داریم ولی تیم ملی بسیار با انگیزه ای داریم. کادر مربیگری و فنی توانمندی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و مجموعه مدیران فدراسیون کاملا در خدمت تیم ملی هستند. دولت و وزارت ورزش و جوانان هم تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا تیم ملی ایران بدون دغدغه در عرصه بزرگ و معتبر جام جهانی حاضر شود.

وی ادامه داد: حضور ایران در جمع کشورهای حاضر در میدان بزرگ و معتبر جام جهانی بسیار مهم است و تیم ملی، پشتیبانی کامل دولت، وزارت ورزش و جوانان را به همراه دارد و هدف ما کسب افتخار و حضور مقتدرانه و افزایش غرور ملی و شادی جوانان و مردم است.

وزیر ورزش گفت: تیم ملی با خاطری آسوده فقط به فکر بازیهای تدارکاتی و نتایج خوب در مرحله نهایی جام جهانی باشد. ما بهترین، کاملترین و مجهزترین کمپ را در روسیه برای تیم ملی در نظر گرفته ایم و این کمپی بود که قرار بود در اختیار تیم ملی فوتبال ایتالیا باشد.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: جوانان بسیار با انگیزه ای داریم که مرد روزهای سخت و دشوار هستند. با حمایتی که دولت، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مردم از تیم ملی کشور دارند امیدوارم تیم ملی نتیجه ای مناسب و شایسته شان فوتبال ایران در جمع بزرگان فوتبال جهان بدست آورد.

وزیر ورزش و جوانان درباره بودجه مورد نیاز برای اردوهای مختلف و دیدارهای ندارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام هزینه های مورد نیاز با هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تامین و پرداخت می گردد و به خصوص کمپ ایران در روسیه یکی از بهترین و کاملترین کمپ های ورزشی جهان است که تمام مسایل مالی آن آماده شده و در اختیار تیم ملی است.

در ادامه جلسه نمایندگان وزارت امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، صداو سیما، فدراسیون فوتبال و معاونان و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر گردید با همگرایی تمام دستگاهها و نهادهای مسئول حمایتهای لازم از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بعمل آید.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =