سرپرست شهرداری سنندج گفت: ایجاد رابطه گرم و صمیمی نیروی انتظامی با مردم و همچنین برنامه ریزی صحیح و مدون باعث شده است که نیروی انتظامی بتواند در انجام وظایف و تحقق اهداف و برنامه های خود به خوبی عمل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علیرضا کاظمی در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی و فرمانده راهور کردستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت، اظهار کرد:حضور نیروی های انتظامی در سطح شهرهمواره مایه دلگرمی شهروندان و یادآور آرامش و امنیت است.

وی افزود: شعار حافظ جان و مال و ناموس شهروندان یکی از شعارهای کلیدی نیروی انتظامی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی این شعار تحقق یافته است.

سرپرست شهرداری سنندج عنوان کرد: ایجاد رابطه گرم و صمیمی نیروی انتظامی با مردم و همچنین برنامه ریزی صحیح و مدون باعث شده است که نیروی انتظامی بتواند در انجام وظایف و تحقق اهداف و برنامه های خود به خوبی عمل کند.

وی اعلام کرد: پیشگیری از وقوع جرم، برقراری امنیت در سطح جامعه، مبارزه با مواد مخدر، انجام فعالیت های فرهنگی و تامین امنیت مرزها را از جمله اقدامات مثبت و شاخص نیروی انتظامی نام برد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری در راستای ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به شهروندان آماده هرنوع همکاری با نیروی انتظامی است و امیدواریم در سایه تعامل و همفکری این دو دستگاه که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بتوانیم موجبات توسعه، رفاه، آرامش و امنیت سطح شهر را فراهم کنیم.

در این دیدار اعضاء شورای شهربرخی از مشکلات شهروندان را با فرماندهان انتظامی استان در میان گذاشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =