سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است پیروزی مقابل استقلال خوزستان موجب شده بازیکنان این تیم روحیه بگیرند و اعتماد به نفس خود را به دست آورند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (شنبه) سرخ‌پوشان درباره دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان، گفت: بابت این پیروزی بسیار خوشحالم و از بازیکنانم راضی هستم زیرا در شرایط سختی بازی را بردیم. در خوزستان همیشه شرایط برای ما سخت می‌شود. استقلال خوزستان در حال به ثبات رسیدن است و مانند سایر تیم‌هایی که مقابل ما حاضر می‌شوند ۲۰۰ درصد توان می‌گذارد.

او ادامه داد: این برد از این لحاظ برای ما حائز اهمیت است که بدون حضور پنج بازیکن اصلی خود توانستیم پیروز شویم که این پنج بازیکن چهار ملی‌پوش ما و به اضافه فرشاد احمدزاده هستند. خوشحالم از این که بازیکنانی که فرصت حضور در زمین را پیدا کردند عملکرد قابل قبولی را با نمایش گذاشتند که این برای روحیه آن‌ها پیش از دیدار با الهلال بسیار مهم بود. خوشحالم که ملی‌پوشان ما نظیر سیدجلال حسینی، وحید امیری و بیرانوند در تیم ملی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نمایش این تیم در دقایق ابتدایی دیدار مقابل استقلال خوزستان و امید هواداران سرخ‌پوشان به جبران دیدار رفت مقابل الهلال، تصریح کرد: هنوز ۹۰ دقیقه از دیدار با الهلال باقی مانده است و این دیدار در مرحله نیمه‌نهایی است و طبیعی است که کار آسانی در پیش نداریم اما تا جایی که امید است و تا ثانیه آخر به دنبال صعود خواهیم بود. سه هدف خواهیم داشت هدف اول کسب نتیجه خوب برای صعود است و اگر این هدف صورت نگرفت هدف دوم پیروزی است و اگر آن نیز صورت نگرفت حداقل با افتخار از گردونه مسابقات خارج شویم.

او درباره غیبت فرشاد احمدزاده توضیح داد: او فردا عمل جراحی دارد. وضعیت او بعد از عمل و با نظر پزشک مشخص می‌شود. اکنون ابتدای مصدومیت او است و بهتر است که الان عمل کند تا شدیدتر نشود. دوست داریم او زودتر برگردد تا هم احمدزاده وقت را از دست ندهد و نه تیم یکی از بازیکنان تاثیرگذارش را. این مشکلی است که به هر حال باید حل شود.

برانکو درباره مصدومیت سیامک نعمتی توضیح داد: در یکی از صحنه‌های درگیری که در میانه‌های زمین اتفاق افتاد نعمتی روی دستش فرود آمد و یکی از استخوان‌های کف دستش شکست و بعد از آن نیز سیامک شجاعانه در زمین بازی کرد اما او برای حضور در ترکیب اصلی در رقابت است و شاید بدون گچ در ترکیب اصلی حضور پیدا کند. او با ما به عمان خواهد آمد و بعد از تلاشش مشخص می‌شود که می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا نه.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ویزای مهدی طارمی و حضور او در عمان، گفت: طارمی حق شرکت در بازی مقابل الهلال را ندارد اما گرفتن ویزا برای او طبیعی است؛ اما با ما به عمان نخواهد آمد چون حق بازی ندارد.

او درباره در نظر گرفتن تمرینات اختصاصی برای مهاجم شماره ۹ سرخ‌پوشان، تاکید کرد: طارمی اکنون در باشگاه حضور دارد اما وظیفه‌اش این است که در این مدت تمرین کند و باید این کار را انجام دهد.

برانکو درباره دیدار پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت نیز این‌گونه توضیح داد: اولویت اول ما الهلال است و بعد از آن خود را آماده دیدار با نفت خواهیم کرد و پس از آن نیز آماده تقابل با استقلال در دربی پایتخت خواهیم شد. برای ما هر بازی که پیش‌رو داشته باشیم اولویت بالاتری دارد.

او اضافه کرد: تیم نفت را می‌شناسم. مهاجم نفت یعنی عیسی آل‌کثیر آقای گل فعلی لیگ برتر است و تا الان دو بازی سخت با آن‌ها انجام داده‌ایم و طبیعی است که تا زمانی که بخواهیم با آن‌ها مواجه شویم نفت فرصت این را دارد که خود را سر و سامان دهد اما هدف ما قبل از شروع لیگ اعلام شده است و آن این است که در هر بازی چه در لیگ، چه در جام حذفی و چه در لیگ قهرمانان حداکثر امتیاز را بگیریم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =