ضرورت تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها در انعکاس خدمات دولت

برای اطلاع رسانی خدمات دولت، تعامل میان روابط عمومی ها و رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرآنلاین؛ ادریس سالاری در جلسه شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  گفت: سازمان های خدمات رسان در سطح استان، خدمات مهمی را در زمینه های مختلف به مردم ارائه کرده اند که برای اطلاع رسانی خدمات دولت، تعامل میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نهاد روابط عمومی در دستگاه های مختلف اجرایی استان، اظهار کرد: باید از ظرفیت بالای مطبوعات، خبرگزاری ها، صدا و سیما و شبکه های اجتماعی برای پیشبرد اهداف سازمانی در حوزه های مختلف استفاده کرد که در این راستا، روابط عمومی ها در ایجاد تعامل مثبت و موثر با حوزه های مختلف اطلاع رسانی استان ، وظیفه مهمی بر عهده دارند.

سالاری استفاده از ظرفیت و خدمات بخش خصوصی در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان را امری ضروری دانست و گفت: به منظور تقویت حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، پیشبرد اهداف در حوزه های مختلف و اطلاع رسانی مستمر، ضروری است تا از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی در این راستا استفاده شود.

وی بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و ایجاد فضای مناسب میان روابط عمومی ها و رسانه های استان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به نگاه حاکم بر مدیریت عالی اجرایی استان در طول یک سال اخیر تعامل و همفکری مناسبی میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و رسانه ها برقرار شده و اطلاع رسانی مناسبی نیز در حوزه های مختلف صورت گرفته است.

وی یادآور شد: اعتقاد داریم روابط عمومی ادارات و نهادهای مختلف دولتی و همچنین رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع و منسجم می توانند خدمات ارائه شده از سوی نظام و دولت در بخش های مختلف را به روشنی به مردم معرفی و منعکس کنند .

سالاری با بیان اینکه انسجام درونی مناسبی بین مجموعه روابط عمومی ها ایجاد شده است، افزود: با داشتن تعامل سازنده و انسجام درونی بین مجموعه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، عملکرد و نتایج مثبتی در این حوزه به وجود آمده است.

سالاری تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها را ضروری دانست و گفت: امیدواریم با حمایت مسئولین و ایجاد روحیه مناسب تلاش و فعالیت میان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، شاهد موفقیت های ارزشمندی در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه در مسیر رشد و توسعه استان باشیم.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =