‎قبولی 80 درصدی دستیاران تخصصی رشته قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل در امتحانت برد کشوری

دکتر سید فرزاد جلالی مدیر گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل از قبولی 80 درصدی دستیاران تخصصی رشته قلب در امتحانات برد خبر داد.

‎به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابل ،‎دکتر فرزاد جلالی گفت: گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال ٩٦ برترین گروه از نظر آمار قبولی دستیاران تخصصی در دانشگاه بوده است.
‎ایشان در ادامه گفت: دوره دستیاری با دوره دانشجویی متفاوت است و دستیاران جانشین استادان و جوابگوی بیماران هستند و خودشان قدرت تصمیم گیری داشته و احترام و جایگاه خاصی دارند.
‎مدیر گروه قلب در ادامه افزود: تحصيلات این عزیزان با پایان دوره دستیاری تمام نشده واکثراين همكاران جوان در دوره های فلو شیپی و بعضی دوره های فوق تخصصی شرکت و ارتباط خود را با اساتید قطع نمی کنند.
‎اين استاد دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: این گروه اولین دوره فارغ التحصیلان رشته تخصصی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل هستند که توانستند بیش از ٨٠ درصد قبولی را داشته باشند و از ٥ رزیدنتی که در امتحانات شرکت کردند ٤ نفر موفق به کسب نمرات بسیار بالای کشوری در امتحانات برد کتبی و شفاهی و نائل به دریافت دانشنامه و بورد تخصصی قلب و عروق شدند.
‎وی ادامه داد: پس از پیگیری های فراوان مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل و اعضای هیات علمی گروه قلب و عروق مجوز تربیت دستیاران برای این دانشگاه در سال ٩١ صادر شد و اکنون پس از گذشت ٤ سال شاهد نتیجه اعتماد وزارت بهداشت به این دانشگاه هستیم.
‎دکتر جلالی گفت: جا دارد مجددا به این چهار پزشک عزیز دکتر صدرا یادسار ، دکتر مجتبی قبادی ، دکتر گلناز نمازی و دکتر فاطره نعمتی به جهت موفقیت درخشان و چشمگیر تبریک عرض کنم .این موفقیت جز با پشتکار و تلاش این عزیزان و برنامه ریزی و پیگیری های اساتید گروه قلب امکان پذیر نبود.
‎ وی ادامه داد: باید از زحمات دکتر ربیعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل و پیگیری های دکتر صادقی ریاست بیمارستان روحانی در ایجاد شرایط قابل قبول که منجر به اینچنین نتیجه درخشان شده است نیز تقدیر و تشکر کنم.
‎مدیر گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: مراسم جشن فارغ التحصیلی دستیاران رشته تخصصی قلب و عروق این دانشگاه با حضور ریاست دانشکده پزشکی ، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ، ریاست بیمارستان ، معاون آموزشی بیمارستان ، ، اعضای هیات علمی و سايرپزشكان گروه قلب و عروق و دیگر گروه ها ، دستیاران و ... روز پنجشنبه ٢٧ مهر ٩٦ در سالن مدیریت بیمارستان روحانی جهت جبران گوشه ای از زحمات این عزیزان برگزار شد.
‎در پایان جلسه از طرف گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل هدایا و لوح یادبود به این عزیزان اهدا شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =