برخی بازنشستگان در سرویس مشکلات مردم گلایه کرده‌اند حقوق آنها با تاخیر واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازنشستگان این روزها چندان راضی نیستند، چون حقوق آنها سر وقت واریز نشده است. یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم که خود را معلم بازنشسته معرفی کرده در این باره نوشته است: خبر آنلاین عزیز از دو ماه پیش رسم شده که حقوق بازنشستگان فرهنگی را با تاخیر می‌پردارند. ماه گذشته هم آن را روز دوم مهر پرداخت کردند. در حالیکه از ابتدا بیست و هفتم هر ماه به حسابمان ریخته میشد اما اخیرا هر ماه دیرتر و دیرتر پرداخت میشود. لطفا شما اطلاع رسانی کنید که ما جز این حقوق اندک منبع درآمد دیگری نداریم و هر روز تاخیر آن کلی زندگی مان را با مشکل روبرو میکند.شاید دل کسی به درد آید و حقوق ما را اواخر هر ماه به حسابمان واریز کنند.

حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری امشب واریز می‌شود
در پاسخ به این عزیزان، مديرکل امور مالي صندوق بازنشستگي کشوري گفت: حقوق مهرماه بازنشستگان کشوري امشب (يکشنبه) به حساب اين عزيزان واريز شده و قابل برداشت خواهد بود.

حسين بخشي زاده گفتت: با پيگيري هاي انجام شده از سوي اين صندوق و تامين اعتبار لازم براي پرداخت حقوق بازنشستگان کشوري از سوي سازمان برنامه و بودجه، حقوق مهرماه تمامي بازنشستگان کشوري، امشب (يکشنبه) به حساب اين عزيزان واريز شده و قابل برداشت خواهد بود.

او يادآور شد: بازنشستگان کشوري مي توانند از طريق دستگاه هاي خودپرداز ATM يا ساير روش ها نسبت به دريافت حقوق بازنشستگي خود اقدام کنند.

بخشي زاده توضیح داد: صندوق بازنشستگي کشوري ماهانه ۲۵۰۰ ميليارد تومان براي حقوق بازنشستگان تحت پوشش اين صندوق پرداخت مي کند.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مانا A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    5 0
    وضعیت پرداخت مستمری بازنشستگان و بازماندگان سازمان تامین اجتماعی هم دست کمی از کشوری‌ها نداره. حقوق روز ۲۷ رو امروز واریز کردن. یک میلیون برای یک ماه اونم با تاخیر.