۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰

«خبرجنوب» نوشت: مردی که با تهیه عکس مستهجن از زنی اقدام به انتقامجویی از او در شیراز کرده بود دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که زنی به یکی از دادسراهای شيراز رفت و از يك فرد که از او فیلم و عکس نامناسب تهیه كرده بود، شکایت کرد.
این زن در تشریح ماجرا گفت: چند سال قبل با یک نفر رابطه برقرار کردم او به من ابراز علاقه مي كرد.
شاکی ادامه داد: در اين مدت با يكديگر در ارتباط بودیم فكر مي كردم كه كسي از اين موضوع اطلاعي ندارند.تا اينكه با هم به منزلی رفته و ساعت ها با هم بودیم. بعد از مدتی رابطه ما به هم خورد و دیگر با هم ارتباطی نداشتیم.
اما مدتی قبل او با ارسال ایمیل و پیام هایی مرا تهدید کرد که اگر به خواسته اش تن ندهم عکسها و فیلم هایی را که از من گرفته منتشر می کند.
پس از بررسی موضوع متوجه شدم از رابطه مان فیلمبرداری و عکاسی شده است. سپس تلفنهای پیدرپی از سوی وی آغاز شد. وبا تهديد ازمن
اخاذي كرده و مي خواست كه رابطه با وي را ادامه دهم.
با توجه به حساسيت موضوع ماموران جستوجوی ویژهای را برای يافتن مرد خلافکار آغاز کردند تا اینکه در تحقيقات انجام شده از شاكي مشخص شد كه اين عکس ها و فیلم ها آن زمانی که وی با آن مرد بوده از او تهيه شده است از اين رو تحقيقات پيرامون اين موضوع متمركز شد و سرنخهايي به دست آمد.
در ادامه تحقيقات فاش شد كه روزي كه از شاكي فيلم مستهجن تهيه شده او به همراه وی در منزلی بوده و در آنجا از نامبرده فيلم و عکس غيراخلاقي تهيه شده و متهم با تهديد به اينكه فيلم را به خانواده شاكي نشان مي دهد تعدادی از عکسها را نيز در اینترنت پخش کرده است.
از اين رو احتمال داده شد كه اين اقدام از قبل طراحي شده و فردي با انگيزه انتقامجویی اين نقشه را طراحي كرده است.
پس از آن شاكي براي ادامه تحقیقات احضار شد. وي نزد بازپرس پرونده نيز گفت: روز حادثه او مرا با خود برد و گویا از من فیلم و عکس تهیه کرده است. پس از آن نیز تعدادی از عکس ها را پخش کرد از این رو از او شکایت دارم.
در ادامه فاش شد متهم با تهديد به فرستادن فيلم و عکس براي خانواده شاكي و همچنين انتشار آن به اهداف شوم خود رسیده است.
با توجه به اظهارات شاكي فيلم تهيه شده از او نيز به دست آمد. از اين رو متهم نیز دستگیر شد.
متهم در تحقیقات مدعی شد که برای انتقام جویی ، اخاذی و تهدید به ادامه رابطه این کار را انجام داده است.
وی گفت: این زن مدت ها با من دوست بود. اما پس از مدتی به یکباره رابطه اش را با من قطع کرد. از این موضوع به شدت ناراحت بودم. به همین دلیل تصمیم گرفتم با تهدید به انتشار عکس و فیلم او را مجبور کنم به درخواستهای من تن دهد.برای این متهم قرار بازداشت موقت صادر شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =