۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

علی علیزاده و شیث رضایی مهمانان بخش ویژه برنامه 90 بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آستانه بازی استقلال و پرسپولیس در دربی هشتاد و پنجم،برنامه نود در آیتمی ویژه به بررسی مقصر های دربی پرداخته است. در این گفت و گو، علی علیزاده و شیث رضایی مهمانان برنامه نود بودند.

علیزاده مهاجم سابق تیم استقلال در خصوص آن خطای هند معروف در دقیقه 94 و اعلام پنالتی به سود پرسپولس گفت:« من می خواستم با دستم مانع هد زدن سپهر حیدری شوم اما ناگهان علی کریمی ضربه سر را زد و توپ به دست من خورد. در رختکن آقای قلعه نویی به من چیز خاصی نگفت بلکه بر سر سیاوش اکبرپور داد و بیداد کرد که چرا یک موقعیت تک به تک را از دست داده.»

علیزاده در خصوص گلی که در دربی زده گفت:« درست است که آن توپ به پای مدافع پرسپولیس خورد و وارد دروازه شد اما مهم این است که داور گل را به نام من نوشت پس بنابراین آن گل را من زدم.»

شیث رضایی مدافع جنجالی سال های نه چندان دور پرسپولیس،دیگر بازیکنی بود که به عنوان یکی از مقصران سنتی دربی شناخته می شود.

شیث در خصوص اولین بازی خود در دربی گفت:« علی انصاریان در دقیقه 45 مصدوم شد و آقای پروین من را به زمین فرستاد که در همان بازی هم در دقیقه 70 گل زدم.»

رضایی در مورد دربی ای که بخاطرش مقصر شناخته می شود گفت:« آقای دایی بخاطر گلی که فرهاد مجیدی در دقیقه 90 به ما زد من را از پرسپولیس اخراج کرد اما واقعیت این است که در آن صحنه رضا نورمحمدی می توانست توپ را تکل کند و علیرضا حقیقی می توانست گل زاویه بسته نخورد. من واقعا مقصر آن گل نبودم اما همه چیز سر من خراب شد.»

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =