صدو دوازدهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله نشریه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‎الله خامنه‎ای، روایتی از سخنان ایشان درباره مسابقه ندادن با ورزشکار رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، متن این روایت به شرح زیر است:

یک جهت لطیف و بسیار مهم دیگر در کار مجموعه ی قهرمان‎های ما که بحمداللَّه نشان داده شده، نشان دادن دینداری و علاقه‌مندی به ارزش‌های اسلامی است... شما وقتی بعد از پیروزی روی تشک کشتی یا محل وزنه‌برداری یا در هر نقطه‌ی دیگری، دست‌تان را بلند می‌کنید، خدا را شکر می‌کنید، به سجده می‌افتید یا نام بزرگان دین را بر زبان می‌آورید، در واقع دارید همه‌ی سرمایه‌ای را که آنها خرج کرده‌اند، با یک حرکت ساده دور می‌کنید... حتماً این حسین آقای رضازاده آن روز اوّلی که فریاد کشید «یا ابوالفضل»، نمی‌دانست که این چقدر اثر می گذارد... این کارِ آقای آرش عزیزمان {مسابقه ندادن با ورزشکار رژیم صهیونیستی} هم از آن کارهای بسیار برجسته بود؛ خیلی کار باارزشی بود.

ایشان اگر مسابقه‌اش را برگزار می‌کرد و پیروز هم می شد، ارزش کارش این قدر نبود. البته در دنیا سعی کردند که به سر این کار بزنند؛ نتوانستند. همه‌شان دست به یکی کردند که: المپیک را خراب کردید؛ سیاسی کردید. خودِ آنها از همه‌چیز به نفع سیاست‎های استعماری خودشان بهره‌برداری و استفاده می‌کنند؛ اما وقتی یک جوان مسلمان و مؤمن از یک ارزش دفاع می کند؛ از یک ملت مظلوم دفاع می‌کند و با یک قلدرِ بین‌المللی گردن‌کلفتِ چاقوکشِ عربده‌کش، با این زبان و با این منش در می‌افتد، اینطور علیه او جنجال و جوسازی می‌کنند. البته غلط می‌کنند! آنها در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتند و ضربه فنی شدند! با این کار سیلی خوردند؛ حالا بعد از آن هرچه می‌خواهند جنجال کنند، بکنند؛ ایشان کار خودش را کرد.(۱۳۸۳/۰۷/۱۴)

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736965

برچسب‌ها