داوری نخستین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران به پایان رسید

داوری آثار نخستین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران روز گذشته (دوشنبه 13 اردیبهشت ماه) به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،اکبر جلیلی دبیر سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران  با اعلام این خبر گفت: با پایان یافتن داوری آثار، آماده ی برگزاری اختتامیه این سمپوزیوم خواهیم بود.

جلیلی همچنین افزود: نخستین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران در اختتامیه خود از ایرج رامین فر طراح برجسته ی صحنه و لباس تئاتر و سینما تقدیر و مراسم بزرگداشتی به پاس یک عمر فعالیت هنری برای وی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به دیگر بخش های مراسم اختتامیه گفت: این سمپوزیوم در نظر دارد از مریم مجد به دلیل ترجمه ی کتاب «طراحی صحنه» اثر اورن پارکر و کریگ وولف که یکی از کتاب های مهم در زمینه طراحی صحنه محسوب می شود تقدیر کند.

دبیر نخستین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران در پایان خاطر نشان ساخت: نفرات برگزیده در هر بخش علاوه بر یک جایزه ی ویژه، موفق به دریافت بورس تحصیلی دوره ی کامل طراحی لباس خواهند شد.

گفتنی است نخستین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران هفته ی پایانی اردیبهشت ماه در مجموعه ی فرهنگی تئاتر شهر با تقدیر از نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =