دکتر شاعری در آیین تکریم و معارفه مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد عنوان کرد:بندرامیرآباد پیشران توسعه اقتصادی ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،   نماینده شهرستان های بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت توسعه اقتصاد محور باید در دستور کار کارگزاران نظام در تمام سطوح قرار گیرد تا شاهد رشد نرخ اقتصادی و افزایش ثروت ملی باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید به کشور اول منطقه از لحاظ اقتصادی تبدیل شویم افزود بازاریابی تولیدات کشور در سطح بین المللی و نگاه صادرات محور می تواند ما را به این جایگاه واقعی برساند.وی وجود مناطقی همچون منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با دارا بودن ظرفیت ها و زیرساختهای لازم را یکی از عوامل تاثیرگذار در کسب این مهم برشمرد .

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان ، تولیدات کشاورزی را یکی از ظرفیت های مهم استان مازندران برشمرد و بر نظارت تمام ارگان های مرتبط جهت تسهیل صادرات تأکید کرد.

در بخش دیگر از این مراسم، مهندس نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با توجه به اتفاقات و اقدامات جهادی بندر امیر آباد در طی سال های اخیر گفت: اگر قرار باشد مازندران به جایگاه واقعی خود برسد تحولات این چنینی را می طلبد که این تغییرات در دولت تدبیر و امید مشهود است.
نبیان از تلاشها و اقدامات ارزنده مهندس خدمتگزار و تیم همراهش تقدیر کرد و افزود: بی شک با سوابق و توانمندی که از مهندس رضوانی شاهد هستیم امیدواریم بندر امیر اباد بتواند از ظرفیت و تخصص ایشان بهره مند شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =