بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از شرق مازندران

مدیر کل راه وشهرسازی استان مازندران به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه های مهم راهسازی شرق مازندران ، پروژه های حوزه فنی و اجرایی و ساختمانهای دولتی و همچنین مسکن مهر بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  استان مازندران مهندس عبداله بهادری در اين بازديد ضمن اعلام رضايت نسبی از اجراي عمليات اجرايی پروژه های راهسازی مازندران عنوان كرد : يكي از راهكارهای برون رفت از محروميت و حركت به سوی توسعه پايدار ، ايجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده كه الحمدا... در دولتهای قبلی و دولت يازدهم عنايت ويژه ای به اين مهم شده است.

وی ضمن اشاره به محور بهشهر _ زاغمرز اظهار داشت : قطعه 5 محور بهشهر _ زاغمرز بطول 8 کیلومتر بوده که عملیات اجرایی تعریض آن در دست اجراء می باشد . همچنین تعریض محور حسین آباد _ طوسکلا نیز در حال انجام می باشد .
مهندس بهادری اظهار داشت : با توجه به اينكه محورهای ارتباطی شرق استان در مسير تردد زائرين امام رضا (ع) قرار داشته و همچنين وجود مراكز صنعتی و بندر امير آباد ضروری است كه توسعه و تعريض آن در اولويت كاری قرار گيرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در سفری یکروزه به شرق استان به همراه فرماندار بهشهر از مسکن مهر شهرک امام خمینی ره شهرستان بهشهر و از روند اجرایی احداث بیمارستان 220 تخته خوابی امام خمینی ره این شهرستان و تشکیل جلسه با پیمانکار پروژه فوق که با پیشرفت 80 درصدی بازدید بعمل آوردند.
گفتنی است : در این بازدید مهندس ییلاقی معاونت ساخت و توسعه و مهندس رهگشای معاونت فنی و اجرایی مدیر کل راه و شهرسازی نیز حضور داشتند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =