ایرنا نوشت: 'دونالد ترامپ' نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ستاد انتخاباتی کلینتون را سازماندهنده اتهام های اخلاقی علیه خود دانست و گفت : از تک تک زنانی که او را به آزار جنسی متهم کرده اند، شکایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ روز شنبه در ایالت پنسیلوانیا گفت : 'تک تک این دروغگوها پس از انتخابات به دادگاه خواهند رفت.'

سخنرانی امروز ترامپ قرار بود درباره برنامه هایش برای 100 روز نخست ریاست جمهوری باشد، اما در عمل، پاسخگویی به اتهام ها بخش چشمگیری از این سخنرانی را به خود اختصاص داد.

تاکنون 10 زن، ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند. چندی پیش فایلی صوتی نیز از این نامزد جمهوریخواه منتشر شد که در آن، وی سخنانی ناپسند درباره زنان به زبان آورده بود.

دونالد ترامپ امروز در پنسیلوانیا از 'رسانه های فاسد' در آمریکا به خاطر داستان سازی علیه او انتقاد کرد و گفت آنها می کوشند 'چهره ای بشدت بد و خطرناک' از من بسازند.

انتخابات ریاست جمهوری و کنگره آمریکا روز 18 آبان برگزار خواهد شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    جریان بیل کازبی هم همینطوری شروع شد. از اولین زن به اتهام دروغگویی شکایت کرد و بعد که خواست باهاش به توافق بیرون از دادگاه برسه بقیه هم بوی کباب به مشامشون رسید و شکایت کردند و تا الان بیشتر از ۶۰ نفر شده اند. ترامپ هم اگه شکایت کنه همین بلا سرش میاد و از اون بدتر دادگاه تهیه کننده سریالهاش رو مجبور میکنه ویدئوهای پشت صحنه رو آزاد کنه که ممکنه چیزهای خیلی بدتر مثل توهین های نژادی توش باشه.