پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز اول آبان به شرمساری یک بازیگر زن از گرفتن یک جایزه اختصاص داشت تا به همراه اظهارنظر یک عضو مجلس خبرگان درباره رجل سیاسی بودن برخی اشخاص، مورد اقبال مخاطبان باشد.

در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی امروز تصویری از فرزند رهبر انقلاب در یک مراسم بزرگداشت به چشم می خورد. پس از آن، اظهارات یک عضو مجلس خبرگان رهبری پربازدید بود.  دری گفت: به آقای‌جنتی گفتم فلانی چطور رجل‌سیاسی شد؟ یک بحث فنی هم در بین اخبار سیاسی پربازدید بود و مشخص شد چرا ۹۰ سال پیش دکتر مصدق با احداث خط آهن خرمشهر-بندرگز مخالف بود.

در بین اخبار اقتصادی  حرکت معکوس طلا و دلار در بازار مورد توجه مخاطبان بود. پس از آن خبر بازگشت پروتن به ایران چشمها را خیره کرد تا به همراه خبر داغ شدن بازار سیاه خودروهای جدید پربازدیدترین های امروز لقب بگیرد.

جدال لفظی روی آنتن زنده و انتقاد از نفرت پراکنی فراستی پربازدیدترین خبر فرهنگی و هنری امروز بود. پس از آن بود که مشخص شد فشارهای عصبی خانم بازیگر را روانه بیمارستان کرده و البته  شرمساری یک بازیگر زن از اسکار گرفتن خود هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در سرویس جامعه، مردم با  نشانه هایی برای اعتماد به شریک زندگی خود آشنا شدند. ماجرای پشت‌پرده خواندنی پیوند موفق دست قطع شده کودک ۱۳ماهه ماهشهری در بیمارستان شیراز هم برای مخاطبان جذاب بود تا به همراه  کاهش مدت زمان معاینه خودروهای جدید از 5 سال به 2 سال در زمره پربازدیدترین اخبار این بخش باشد.

در حوزه بین الملل هم خبر رسید که داس مرگ در بین آدمخواران داعش افتاده و  ابوبکر البغدادی ۵۹ فرمانده ارشد داعش را اعدام کرده در میان جنگ و خونریزی موصل هم خبر رسید یک جنگنده ناشناس به حسینیه کرکوک حمله مرگبار داشته که این حمله واکنش سخنگوی وزارت خارجه کشورمان را به دنبال داشت. اینجا بود که  پایان عملیات کرکوک با بیش از ۱۰۰ کشته و زخمی اعلام شد تا جنگ برای رهایی موصل ادامه داشته باشد.

در حوزه فناوری اطلاعات هم خبر مهمی منتشر شد که یک حمله سایبری بزرگ ماشینی که آمریکا را زمین‌گیر کرده .

 سوشا مکانی در حال نمایش شیک پوشی در نروژ! هم پربازدیدترین خبر طنز خبرآنلاین بود.

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =