نگاهی به بازی مهم قهرمان بی‌یار برابر زهردارترین خط حمله لیگ قهرمانان

در ادامه رویارویی با قهرمانان کشورهای حاشیه خلیج فارس این بار باز هم نوبت به قهرمان جدید قطر رسید تا در مرحله حذفی طعم رویارویی با قهرمان ایران را بچشد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: لخویا كه آخرین روزهای عمر خود با این نام را سپری میكند چون از فصل آینده با نام الدحیل در فوتبال قطر فعالیت خواهد داشت، به عنوان آخرین قهرمان لیگ ستارگان وارد تهران می‌شود تا زنجیره مصاف پرسپولیس با تیم‌های سرشناس و مطرح حاشیه خلیج فارس پاره نشود. تیم‌هایی كه هر یک چالش‌های هیجان‌انگیزی برای برانكو و شاگردانش بودند و حالا نوبت به لخویا رسیده تا این هیجان را تكمیل كند، آن هم در ورزشگاه خالی از تماشاگر و بدون یار برای سرخپوشان.

پیرمرد كروات نه تنها یار دوازدهم را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد بلكه با دغدغه بزرگتری نیز روبه‌روست؛ آن هم غیبت مرد كلیدی میانه میدان كه پر كردن جای خالی او حسابی افكار برانكو را به خود مشغول كرده بود.

پرسپولیس با در اختیار داشتن یكی از ساختارهای تهاجمی قدرتمند ایران و آسیا می‌تواند در بازی امشب كار حریف قطری خود را تمام كند تا با كمترین استرس ممكن روانه دوحه شود به شرطی كه از موقعیت‌های گلزنی نهایت بهره را ببرد.

در سوی مقابل لخویا هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست چون سال‌‌هاست با تفكرات مربی سرشناس و الجزایری خود توانسته بر فوتبال قطر حكمرانی كند. این تیم با وجود در اختیار نداشتن بهترین گلزن خود یكی از زهردارترین خطوط حمله لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت كرده و نمایش آن‌ها برابر استقلال خوزستان می‌تواند زنگ خطری باشد برای پرسپولیس تا حسابی مراقب مهاجمان این تیم باشد. لخویا همچنین در میانه میدان از ستاره‌ای كره‌ای بهره می‌برد كه عنوان بهترین بازیكن فصل گذشته لیگ ستارگان را به خود اختصاص داد، از همین‌رو غیبت كمال كامیابی‌نیا می‌تواند این نقطه از زمین را با حضور نام تائه هی به نقطه آشیل قهرمان ایران بدل كند مگر اینكه جانشین كمال از عهده وظایفش به خوبی بربیاید.

چهره‌ها
مهدی طارمی بهترین گلزن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب امید اول گلزنی قهرمان ایران به حریف قطری خواهد بود. مهاجم ملی‌پوش و آقای گل ایران و آسیا با روحیه و انگیزه بالا به خاطر فصل رؤیایی كه به ثبت رسانده، حالا به دنبال صعود به مراحل نهایی لیگ قهرمانان با پرسپولیس است تا شانس قرار گرفتن در بین كاندیداهای كسب عنوان مرد سال آسیا را افزایش بدهد.
یوسف المساكنی مهاجم تونسی لخویا در غیاب یوسف العربی بهترین گلزن این تیم كه مصدوم است، قطعاً چهره اصلی لخویا خواهد بود گرچه در كنار این مهاجم گلزن نباید از نام تائه هی كره‌ای هم به سادگی گذشت. المساكنی به عنوان یكی از گران‌ترین بازیكنان حال حاضر لخویا امشب قطعاً میتواند دردسرهای زیادی برای مدافعان پرسپولیس رقم بزند چون هم روی زمین هم روی هوا توانایی بالایی دارد.

تركیب احتمالی دو تیم

پرسپولیس ۲-۴-۴ | مهدی طارمی- وحید امیری - سروش رفیعی - محسن ربیع‌خواه - محسن مسلمان - فرشاد احمدزاده - صادق محرمی - سیدجلال حسینی - محمد انصاری - حسین ماهینی - علیرضا بیرانوند

لخویا ۱-۳-۲-۴ | یوسف المساكنی - علی حسن عفیف - اسماعیل محمد - نام تائه هی - لوئیز مارتین - عبدالرحمان محمد - محمد موسی - چیكو فلورس - خالد رضوان - محمد تریسور - كلود امین

مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷، سه‌شنبه ۲ خرداد ۹۶، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه آزادی داور: والنتین كوالنكو (ازبكستان)، كمک‌ها: سعید قاسموف و حزالدین شادمونف (ازبكستان)

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =