مهر نوشت:

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ورود شهرداری به تکمیل مصلی تهران، گفت: شهرداری تهران می تواند این پروژه را هر چه زودتر به سرانجام برساند.

مرتضی طلایی با بیان اینکه از ابتدای شورای چهارم پیگیر تکمیل پروژه مصلای امام(ره) بودیم و پیگیری هایی برای ورود شهرداری به این پروژه انجام دادیم، گفت: مجموعه ای که می تواند مصلی را به سرانجام برساند شهرداری تهران است. این پروژه به نماد مذهبی جمهوری اسلامی تبدیل خواهد شد و همیشه باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران همان طور که برج میلاد را ساخت مکلف است مصلی را هم بسازد، گفت: شهرداری امکانات و منابع تکمیل مصلی را دارد و زیبنده نیست یک نماد مذهبی سه دهه بلاتکلیف باقی بماند.

نایب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: مقاومت مدیریت مصلی در زمان شهردار فعلی و شهردار قبلی تهران سبب شده این مجموعه با تاخیر تکمیل شود. مجموعه مدیریتی مصلی اعتقاد دارد شهرداری نباید به طور مستقیم به پروژه ورود پیدا کند بلکه باید منابع را در اختیار آنها قرار دهد و آنها کار را تکمیل کنند، اما شهرداری معتقد است باید این پروژه به سرانجام برسد و به دلیل همین تفاوت دیدگاههاست که تکمیل این پروژه تا این زمان طول کشیده است.

طلایی با اشاره به اینکه ساختار و تشکیلات مدیریت مصلی باید دست نخورده باقی بماند اما شهرداری برای تکمیل این پروژه ورود پیدا کند، اظهار داشت: این پروژه متعلق به کل کشور است و مصلی نماد جمهوری اسلامی است که امیدواریم تا همیشه ماندگار باشد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    4 0
    مجموعه مدیریتی مصلی اعتقاد دارد شهرداری نباید به طور مستقیم به پروژه ورود پیدا کند بلکه باید منابع را در اختیار آنها قرار دهد و آنها کار را تکمیل کنند، جیگــرم، جیگــرم، جیگــرم،
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    5 0
    راستی مدیریت مصلی با کیه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 2
    اگر اونجا را شهرداری پساژ و برج نکنه مصلی را بسازه وگرنه هیچ کس حاضر نیست ائنجا را به شهرداری بده
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    4 0
    اصل مشكل اين هست كه مديريت پول دست كي باشه تا بتوان از كنار آن ....