عدم ورود به مسائل سیاسی، از عوامل موفقیت مدیریت شهری کرج در 4 سال گذشته است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در دیدار پایانی با مسئولان ارشد شهری این کلانشهر گفت: مجموعه مدیریت شهری، طی چهار سال گذشته در مسائل سیاسی ورود نکرد که این مهم یکی از عوامل موفقیت و ارائه خدمات بسیار بی بدیل دوره چهارم شورا به حساب می آید.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو در جلسه پایانی مجموعه مدیریت شهری کرج این مطلب را عنوان کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر این کلانشهر در چهار سال اخیر هیچگونه ورودی به مسائل سیاسی نداشت و این امر توانست موجب برکات بسیار مطلوبی برای شهر و شهروندان شود.
دادگو گفت: اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج به رغم صمیمیت توانست با وحدت، همدلی و جدیت مصوباتی را به تصویب برسانند و پروژه های عمرانی و خدماتی مختلفی را در شهر راه اندازی کند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: تشکیل اتاق فکر برای مدیریت راهبردی این کلانشهر امری ضروری است که باید از سوی منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی دنبال شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در دوره چهارم شوراها در رابطه با مسائل فرهنگی، بسیج، یاری رسانی به مساجد، ارتقاء زیرساخت ترافیکی بسیار چشمگیر و فراتر از حیطه وظایف خود مصوبه ها را به تصویب رساند.
وی در پایان موفقیت مجموعه مدیریت شهری کرج در چند سال اخیر را مرهون تخصص، همدلی، وحدت و جدیت مدیران شهری دانست و برای منتخبین پنجم شورای اسلامی شهر آرزوی موفقیت و توفیق کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =