جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش مدت خدمت سربازی به ۲۴ ماه خبر داد.

 به گزارش فارس ، سردار کمالی در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: مدت خدمت سربازی 24 ماه شده و از تاریخ 1 فروردین 1394 لازم‌الاجرا است و کسانی که از سال 94 اعزام به خدمت می‌شوند باید 24 ماه خدمت کنند.

وی  گفت: همچنین در اجرای سیاستهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در خصوص افزایش جمعیت، درباره سربازان متأهل 3 ماه کسر خدمت و به ازای هر فرزند 3 ماه از مدت خدمت سربازی کم می‌شود به عبارتی اگر سربازی متأهل و صاحب یک فرزند باشد 6 ماه از مدت خدمت او کسر خواهد شد.

سردار کمالی همچنین گفت: همچنین با توجه به تفاوت خدمت در مناطق مختلف، خدمت در مناطق عملیاتی و امنیتی با 3 ماه کسری خدمت و در مناطق بد آب و هوا با 2 ماه کسری خدمت صورت می‌گیرد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به مشمولان غایب گفت: به مشمولان غایب فرصت داده شده تا پایان شهریورماه سال 94 جهت خدمت سربازی، خودشان را معرفی کنند و تنها در این صورت می‌توانند از تسهیلات سایر سربازان بهره‌مند شوند.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ۱۲ نفر از فوتبالیست‌ها برای پیگیری پرونده خود مراجعه نکردند، گفت: این افراد تصور می‌کردند ما با آنها شوخی داریم.

سردار موسی کمالی در بخشی از نشست خبری امروز خود درباره بررسی کارت معافیت 125 فوتبالیست متخلف گفت: کارت معافیت 26 نفر از فوتبالیست‌‌ها ابطال شد که حق بازی ندارند، اگر فدراسیون فوتبال درخواست بازی این بازیکنان را در تیم‌های مسلح به جای خدمت سربازی داشته باشد به شرط عدم انعقاد قرارداد و پرداخت پاداش به این بازیکنان، مجاز به بازی در باشگاه‌های نیروهای مسلح هستند.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه 12 نفر از این فوتبالیست‌ها برای پیگیری پرونده خود مراجعه نکردند، گفت: این افراد تصور می‌کردند ما با آنها شوخی داریم؛ پرونده 35 نفر دردست بررسی است که تا نیم‌فصل لیگ امسال وضعیت آنها مشخص می‌شود. همچنین 19 نفر نیز به دلیل برخی مشکلات در شناسایی مدارک هویتی، هنوز شناسایی نشده اند.

او درباره درخواست برخی مربیان لیگ برتری برای موافقت با ادامه بازی فوتبالیست‌های متخلف تا پایان فصل گفت: خواهش می‌کنم از این شوخی‌ها نکنند چرا که ما حداکثر ارفاق در خصوص این بازیکنان را انجام داده‌ایم ولی در حقیقت‌ آنها مرتکب جرم شده‌اند.
کمالی همچنین از تأیید کارت معافیت 28 نفر خبر داد.

 

 

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378254

برچسب‌ها