میزان نوشت:

مدیرعامل آب منطقه ای تهران با اشاره به کمبود آب سدهای شرق تهران اعلام کرد: در شرایط فعلی آب تهران همچنان در مرحله اضطرار قرار دارد و تاکنون پیش‌بینی‌ها در خصوص بارندگی پاییز محقق نشده است.

خسرو ارتقایی وضعیت آب سدهای لار و لتیان را بحرانی اعلام کرد و ادامه داد: بارندگی های اخیر نتوانسته است کمبود آب سدهای تهران را جبران کند.

مدیرعامل آب منطقه ای تهران، با بیان این که سامانه منابع آبی شرق تهران در مقایسه با سال گذشته 50 درصد و سامانه منابع آبی غرب تهران نیز 30 درصد با کاهش آب مواجه است ادامه داد: با وجود درخواست های بیشمار برای صرفه جویی 20 درصدی مشترکان در مصرف آب نه تنها این صرفه جویی حاصل نشده بلکه میزان مصرف آب 2.5 درصد نیز افزایش یافته است.

بنابر اظهارات مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران امسال از آن سال هایی است که برای تامین آب، افزون بر تابستان در پاییز نیز با مشکل مواجه خواهیم بود و این موضوع ضرورت صرفه جویی مصرف آب را در استان دو چندان می کند.

او با بیان این که میزان آب مصرفی در شهر تهران سالانه یک میلیارد و 35 میلیون مترمکعب است ادامه داد: این رقم 80 میلیون متر مکعب بیشتر از ظرفیت تولید آب است.

مدیر عامل آب منطقه ای تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب تهران اعلام کرد: در صورتی که 20 درصد در مصارف غیرضرور خود صرفه جویی کنند، تابستان و پاییز سال جاری را به خوبی پشت سر خواهند گذاشت.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    1 0
    به فال نیک میگیریم