یک نماینده روحانی در مجلس دهم معتقد است که شبیه‌سازی آقای رئیسی با حضرت ابراهیم کار نامعقولی است و نتیجه هم نمی‌دهد.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری درباره رواج بداخلاقی‌های سیاسی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری و تهمت زدن به کاندیداها به خبرنگار خبرآنلاین گفت: متاسفانه در آستانه انتخابات این بداخلاقی ها بسیار زیاد است و در جلسه‌ای که با آقای روحانی داشتیم به این بداخلاقی‌ها و وعده‌های غیرمعقول و غیرمنطقی که کاندیداهای ریاست‌جمهوری برای فریب افکار عمومی می‌دهند، اشاره شد. وعده‌هایی که در هیچ شرایطی هیچ کارشناسی امکان عملی شدن آن را نمی‌داند.

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: البته امکان دارد یارانه را به 300 هزار تومان افزایش دهیم، اما بنزین 15هزار تومان و تورم 500درصد می‌شود. با این تبعات ممکن است کشور ما شبیه به ونزوئلا شود و از هم بپاشد.

او اظهار کرد: وقتی آقای قالیباف وعده می دهد 5میلیون شغل ایجاد می کند یا وعده‌هایی که در حیطه کاری رئیس‌جمهور نیست بلکه در حیطه کاری مجلس است مطرح می شود، بیشتر برای فریب افکار عمومی است و متاسفانه این فریب‌ها در فصل انتخابات زیاد شده و قطعا در روزهای آتی شاهد افزایش این بداخلاقی ها هستیم.

وی راهکار جلوگیری از این بداخلاقی های انتخاباتی را رعایت تقوا دانست و گفت: کسانی که برای خدمت به مردم احساس تکلیف کرده اند، همین احساس تکلیف ایجاب می کند که در وعده ها، رفتار، گفتار و کردار این بداخلاقی‌ها را کنار بگذارند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس دهم درباره نام ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی که "سلام بر ابراهیم(ع)" است نیز گفت: این شبیه‌سازی‌ها و تندروی ها عاقبت خوبی ندارد. ما تجربه این کار را داریم. اقای احمدی‌نژاد را رجایی کرده بودند.

خدری اظهار کرد: آقای رئیسی بسیار انسان محترمی است ولی شاید خود او هم راضی نباشد که به پیامبری تشبیه شود. یک سری حرکات نامعقول است و فکر می‌کنم آینده خوبی ندارد.
29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    1 14
    ابراهیم بت شکن بت فسادو بشکن