۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد مربی بدنساز خارجی این تیم رضایت چندانی ندارد و این موضوع را تاکنون از راه‌های مختلف بروز داده است.

به گزارش مهر، وینفرد شفر سرمربی جدید تیم استقلال پس از ورود به تهران با باشگاه توافق کرد تا میک مک درموت بدنساز تیم در کادر فنی او حضور داشته باشد. شفر در اقدامی جدید از میک بعنوان دستیار نخست خود در کادر فنی آبی پوشان نام برد تا حسن نیت خود را به دستیار سابقش در چند تیم عربی نشان داده باشد.
اما رفته رفته شفر نسبت به بدنسازی آبی پوشان، تعداد زیاد مصدومان این تیم و برخی موارد دیگر حساس شد و یکسری واکنش‌های منفی نسبت به این موضوع نشان داد.
بعد از اولین بازی آبی‌پوشان با هدایت شفر که نتیجه‌ای جز مساوی بدون گل و ارائه یک بازی سرد و کم حادثه در بر نداشت، نارضایتی شفر از میک بیشتر بروز کرد. پیرمرد آلمانی معتقد است میک در شناخت او از بازیکنان و انتقال نکات فنی بهتر از این می‌توانست عمل کند تا شفر زودتر به ایده آل‌هایش در این تیم برسد.
میک مک درموت قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران بود و بعد از آن نیز سابقه دستیاری شفر در تیم‌های عربی را تجربه کرده است.
تیم فوتبال استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در خانه به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =