مهر نوشت: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام خبر تصادف یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با عابر پیاده در بزرگراه یاسینی، گفت: در این تصادف عابر در دم جان سپرد و راننده خاطی فرار کرد.

سرهنگ مراد مرادی درباره جزییات این تصادف مرگبار افزود: روز گذشته یک دستگاه سواری ۲۰۶ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسین در حال حرکت بود که در محدوده ورودی به بزرگراه شهیدبابایی با یک عابر پیاده برخورد کرده و پس از وقوع این تصادف دلخراش راننده خاطی از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه عابر پیاده در دم جان خود را از دست داده است، ادامه داد: علت این حادثه در حال بررسی است و ضمن اینکه با توجه به فرار راننده ۲۰۶ پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در کلانتری ۱۴۶ حکیمیه در حال برسی است .

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، افزود: با استفاده از دوربین‌های کنترل ترافیک و مشخصات موجود راننده پژو ۲۰۶ به زودی دستگیر خواهد شد و بهتر است این فرد هر چه زودتر خودش را به مموران پلیس معرفی کند .

مرادی از عابران پیاده خواست برای عبور از عرض بزرگراه‌ها و معابر از پل‌های عابر پیاده استفاده کرده یا از روی خط‌کشی عابر عبور کنند.تا شاهد وقوع چنین تصادفات مرگ باری نباشیم

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =