۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۸

«خبرجنوب» نوشت: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: ورود لوله داربست یک بنر تبلیغاتی به شبکه برق، باعث برق گرفتگی دو نفر که در حال بستن داربست بودند، شد.

بيژن لياقت افزود: دو نفر كه با هدف نصب بنر در نزديكي شبكه برق اقدام به بستن داربست كردند با ورود لوله داربست به شبكه برق دچار برق گرفتگي و سوختگي شديد شدند.

وي با اشاره به عدم اطلاع برخي افراد از خطرات برق گفت: عدم نصب بنرهاي بزرگ تبليغاتي در نزديكي سيم ها و ترانسهاي برق و خودداري از نصب پوسترها و بنرهاي تبليغاتي روي پايه هاي برق ضروري است.

لياقت ادامه داد: هيچ شخص يا اشخاصي به جز پرسنل آموزش ديده شركت توزيع برق شيراز حق صعود و فرود از پايه ها و ورود به شبكه ها و تاسيسات برق را ندارد.

مدير روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شيراز افزود: نصب بنرهاي تبليغاتي در نزديكي شبكه ها ممكن است موجب بروز حادثه براي نصب كنندگان و يا حتي ساكنين منطقه و عابران شود.

وي گفت: از طرفي با نصب بنرهاي تبليغاتي بر روي تاسيسات برق انجام عمليات توسط پرسنل اين شركت براي رفع خاموشي ها و اتصالي شبكه در زمان هاي حساس از جمله ايام انتخابات با مشكل مواجه مي شود.

وي با تاكيد بر ضرورت جمع آوري اقلام تبليغاتي از مجاورت شبكه هاي برق اضافه كرد: چنان چه اقلام مذكور در مناطقي كه احتمال خطر برق گرفتگي وجود دارد، نصب شده باشد، حتماً قبل از جمع آوري آن بايد با تلفن 121 تماس گرفته شود تا نسبت به ايمن سازي محيط از خطر برق گرفتگي اقدامات لازم انجام شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =